فروش بهترین چسب ماستیک عایق کاری ساندویچ پانل در کرج : چسب عایق ساندویچ پانل که به چسب ماستیک معروف است با چسب معمولی متفاوت بوده و مخصوص این کار است زیرا در ساندویچ پانل‌ها از مواد پلیمری استفاده شده و استفاده از هر نوع چسبی ممکن است سبب آسیب به مصالح شود و یا اصلا به درستی عمل نکند.از ویژگی‌های این نوع چسب‌ها می‌توان به چسبندگی فوق العاده زیاد آن به انواع مصالح ساختمانی مانند بتن، سنگ و انواع فلزات اشاره کرد.همچنین این چسب‌ها قابلیت حفظ خواص و انعطاف پذیری در مواجه با تغییرات دمایی مثل قرار گرفتن در یخبندان و یا گرمای بسیار زیاد را دارد. به علاوه در برابر عوامل محیطی مثل تابش نور خورشید و اشعه ماورا بنفش آن مقاوم می‌باشد.

فروش بهترین چسب ماستیک عایق کاری ساندویچ پانل در کرج

استفاده از این نوع چسب‌ها سبب می‌شود تبادل حرارتی و اتلاف و هدر رفت انرژی به طرز چشمگیری کاهش پیدا کند.انواع ساندویچ پانل سقفی و دیواری با استفاده از این نوع چسب درزبندی و عایق بندی شده و پایداری و مقاومت خوبی پیدا می‌کند.ویژگی مهم دیگر این چسب‌ها این است که حلال مواد به کار رفته در ساندویچ پانل نمی‌باشند، همچنین در دمای محیط  به راحتی خشک شده و نیازی به استفاده از خشک کن نمی‌باشد.همچنین غیر سمی بوده و می‌توان از آن جهت عایق کاری مخازن آب نیز استفاده کرد.  از آنجایی که در ساندویچ پانل ها از مواد پلیمری استفاده شده است، کاربرد آنها مانند چسب های دیگر سبب آسیب رساندن به مصالح نمی شود. انواع ساندویچ پانل دیواری یا سقفی توسط این چسب ها درزبندی و عایق بندی می شوند که از هدر رفتن انرژی به طرز چشمگیری جلوگیری می کند. لازم به ذکر است که این چسب ها به علت سمی نبودن جهت عایق کاری مخزن های آب نیز کاربرد دارند و در دمای محیط سریع خشک می شوند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کاری ساندویچ پانل عایق کاری ساندویچ پانل, انواع چسب درزبندی

چسب عایق ساندویچ پانل به دلیل داشتن فرمولاسیون خاص متفاوت از سایر چسب های معمولی است. از خصوصیات ویژه آن می توان به قابلیت چسبندگی بالا اشاره کرد که عموما برای درزبندی انواع مصالح ساختمانی مانند بتن، سنگ و انواع فلزات بکار می رود. در عین حال باعث حفظ خواص و انعطاف پذیری مصالح در برابر تغییرات دمایی مانند یخبندان و گرمای زیاد می شود. این نوع چسب نه تنها گزینه ای مناسب برای عایق بندی ساندویچ پانل است. بلکه از آن می توان جهت آب بندی و درزبندی کانال های آب و فاضلاب، دیوارها، پنجره ها و موارد دیگر استفاده کرد.