فروش انواع مواد ضد خوردگی فلزات و سازه های فلزی در کرج : خوردگی اصطلاح کلی است که نشان دهنده تبدیل فلز به ترکیبات محلول می باشد.خوردگی می تواند منجربه اختلالاتی در بخش های بحرانی و مهم سیستم های دیگ بخار، رسوب فرآورده های خوردگی در سیستم انتقال حرارت و کاهش کارایی کلی شود. ضد خوردگی ها ترکیبات شیمیایی هستند که با سطح فلزی یا محیطی که فلز در آن قرار گرفته واکنش می دهند تا سطح را در برابر خوردگی تا حدود مشخصی محافظت کنند.در واقع این مواد شیمیایی زمانیکه به آب یا هر محلول دیگری اضافه می شوند سرعت خورده شدن سطح فلز را کاهش می دهند .مهارکننده ها اغلب با جذب خود بروی سطح فلز،و با تشکیل یک فیلم روی سطح فلز از آن در برابر خوردگی محافظت می کنند.

فروش انواع مواد ضد خوردگی فلزات و سازه های فلزی در کرج

ضد خوردگی ها به طور معمول به آندیک،کاتدیک، تشکیل فیلم ،و عامل جذب کننده اکسیژن تقسیم بندی می شوند و بسته به نوعشان فعالیت می کنند. اثر بخشی اغلب ضد خورده ها به طور قابل ملاحظه ای تحت تاثیر خواص شیمیایی (کیفیت ) آب ، ترکیب مایع ،شرایط فیزیکی مانند دما و سرعت جریان قرار دارد. برخی از مکانیزم های اثر ضد خورده ها تشکیل یک لایه (یک فیلم نازک روی سطح فلز یا آلیاژ است که دسترسی مواد خورنده را به فلز محدود می کند). از ترکیبات شیمیایی که خاصیت ضد خوردگی دارند می توان به هگزامین (هگزا متیلن تترا آمین C6H12N4)، فنیلن دی آمین ،دی متیل اتانول آمین ،نیتریت سدیم ،ترکییبات کروم مثل کرومات سدیم ،فسفات ها،هیدرازین ،آسکوربیک اسید و .. اشاره کرد. انتخاب یک ماده مناسب برای این عمل به بسیاری از عوامل از مواد و ترکیبات موجود در سیستم تا ماهیت خود ماده ای که به سیستم اضافه می شود و همچنین دمای سیستم بستگی دارد . جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

مواد ضد خوردگی فلزات مواد ضد خوردگی فلزات, انواع عایق های ضد خوردگی

انواع پوشش های ضد خوردگی :

به طور کلی مواردی است که جهت ایجاد مانع بین محیط خورنده و سطح قطعه مورد نظر به کار برده می شود.پوشش ها با توجه به مکانسیم نقش آنها ،۴وظیفه ی اساسی را بر عهده دارد:

  • جلو گیری از تماس محیط با سطح مورد نظر،مانند آبکاری .
  • محدودیت تماس محیط با سطح مورد نظر ،مانند پوشش های آلی.
  • انتشار مواد و ایجاد شرایط حفاظتی یا کند کنندگی از حملات تخریبی بر روی جسم موردنظر ،مانند آسترهای کروماته
  • تولید جریان الکتریکی حفاظت کننده ،مانند گلوانیزه کردن.

به این ترتیب پوشش ها با توجه به جنس آنها به ۳ دسته تقسیم می شود:

  • پوشش های فلزی
  • پوشش های آلی
  • پوشش های معدنی

پوشش های فلزی خود به دو دسته تقسیم می شود:

  • پوشش های نجیب یا کاتدی
  • پوشش های فدا شونده یا آندی

پوشش های آلی نیز انواع زیادی دارد (نظیر رنگ ها،لاک ها ،لعاب ها ، لاستیک ها ،پلاستیک ها مواد قیری و غیره). پوشش های معدنی که مهمترین آنها (پوشش های شیشه ای) ، (پوشش های سیمانی )و (پوشش های تبدیل شیمیایی) می باشد. خاطر نشان می سازد که در اجرای عملیات مربوط به پوشش دادن به ویژه در مورد مواد سنتتیک (فعال سطح ) عامل بسیار مهم موثری است.