خرید روغن محافظ برای محافظت از قطعات فلزی و سازه های فلزی : روغن محافظ برای محافظت از قطعات فلزی در مقابل زنگ زدگی و خوردگی، اکسیداسیون طی مراحل ساخت و انبارداری پیشنهاد می شود. از جمله محصولات خاص مانند Molykote 3400 A جهت استفاده در تماس کشویی از ترکیبات فلزی فلز با حرکات آهسته تا متوسط و بارهای بالا و  MOLYKOTE METAL PROTECTOR PLUS که حفاظت از خوردگی قطعات فلزی که باید ذخیره یا حمل شوند.

خرید روغن محافظ برای محافظت از قطعات فلزی و سازه های فلزی

این محصول در تمامی صنایع فلزی تولید کننده محصولاتی از جنس آهن و فولاد که قصد دارند بعد از مدتی سطح فلز را برای عملیات بعدی تمییز کنند به هر دو روش غوطه وری و اسپری می تواند مورد استفاده قرار گیرد. همچنین این روغن به عنوان پوشش محافظ بر روی ورقهای فولادی تمپر شده حاصل از فرایند نورد سرد و ورق های پوشش دار مانند گالوانیزه استفاده می گردد. البته مواردی نیز قبل از استفاده از روغن های محافظ باید در نظر گرفته شوند تا مناسبترین نوع این روغن ها به منظور ایجاد پوشش مورد استفاده قرار گیرند. روغن محافظ (ضذ زنگ و خوردگی) نوعی روانکار جهت استفاده به عنوان لایه ی پوششی قطعات فلزی در برابر اکسیداسیون و خوردگی می باشد. از این روغن های صنعتی جهت پوشش داخلی سطوح موتور های بنزینی و دیزلی نیز استفاده می گردد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

روغن محافظ فلز روغن محافظ فلز, پوشش های ضد خوردگی فلزات

این موارد عبارتند از :

۱. حداکثر زمان محافظت.

۲. همه جزییات در مورد آزمون هایی که باید محافظت شوند همچون نوع فلز، تمیزی سطح، هندسه سطح تاریخچه سطح و آینده سطح.

۳. اطلاعات کاملی درباره محیط اطراف فلز شامل اتمسفر، برنامه کنترل دمایی، عملیات انجام شده در قسمت های مختلف، نحوه انبار کردن و روش آزمونی که مشتری لازم دارد. در واقع روغن های محافظ پوششی شامل مجموعه ای از ترکیبات مختلف هستند. که اولین هدفشان جلوگیری از انجام هرگونه واکنش برای مدت زمان مشخصی در سطح فلز است. وظیفه یک روغن محافظ جلوگیری از تماس اکسیژن با سطح فلز است، چون که بدون حضور آب و تنها در مجاورت اکسیژن، اکسید فلز ایجاد شده و به سرعت گسترش می یابد. به طور کلی روغن های محافظ بسیار پیچیده و مهم هستند، این روغن ها تحت عنوان موقت،دائم یا نیمه دائم دسته بندی می شوند ولی در نهایت لفظ مورد استفاده بر اساس موارد کاربرد انتخاب می شود، زیرا در واقع ایجاد محافظت کامل برای یک محصول و یا سطح یک فلز برای یک زمان مشخص مورد نظر است و به طور کلی عبارت روغن محافظ در برابر زنگ برای همه آنها استفاده می شود.