اجرای انواع عایق رطوبتی سقفی جهت جذب رطوبت ساختمان ها : به طور کلی عایق بندی در ساختمان ها 4 نوع متفاوت عایق آتش، حرارتی، رطوبتی و صوتی دارد که عملکرد هر کدام متفاوت بوده و کارایی مخصوص به خود را دارد. به عنوان مثال عایق بندی آتش ساختمان را در برابر بروز آتش سوزی مقاوم می کند. عایق حرارتی از نفوذ یا خروج حرارت، عایق رطوبت از جذب رطوبت و عایق صوتی که از عبور هرگونه صدا و صوتی جلوگیری خواهد کرد. یکی از رایج ترین انواع عایق بندی در ساختمان پشم شیشه می باشد که از الیاف معدنی با وزن سنک تولید می شود و به عنوان عایق حرارت، رطوبت و صوت در ساختمان استفاده می شود. نوع دوم از عایق بندی رایج پشم سنگ است. این محصول به نسبت مورد قبل مقاومت بیشتری در برابر دما و حرارت دارد. به گونه ای که تا دمای 1200 درجه سانتی گراد را تحمل می کند.

اجرای انواع عایق رطوبتی سقفی جهت جذب رطوبت ساختمان ها

از همین رو علاوه بر کاربرد در صنعت ساختمان در دیگر صنایع پالایشگاه، نفت و گاز هم مورد کاربرد قرار می گیرد. فوم ها از دیگر عایق هایی هستند که کارایی خوبی در صنعت عایق بندی دارند. انواع فوم شامل فوم پلی استایرن، پلی یورتان و فوم الاستومری می باشد که به صورت ورقی و یا رولی در بازار موجود است. این فوم ها دارای وزن سبک، انعطاف پذیری بالا، مقاومت بسیار بالا در برابر رطوبت، حرارت و صدا دارد. همچنین دیگر مشکلاتی از قبیل ایجاد حساسیت های تنفسی یا پوستی و یا رشد قارچ و باکتری را ندارد و در نهایت می تواند انتخاب مناسبی برای عایق بندی سازه ها در محیط های مرطوب و یا پالایشگاه ها باشد. در نهایت می توان گفت با صرف هزینه جهت عایق بندی مناسب شما می توانید به میزان زیادی در هزینه های مصرف انرژی و همچنین ایجاد آرامش بیشتر محل کار و زندگی خود کمک کنید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق پوشش سقف عایق پوشش سقف, انواع عایق های سقف

طبق آنچه گفته شد نتیجه می ‌گیریم که قیمت اجرای پوشش سقف سوله بسته به متریال مورد استفاده کاملا متفاوت می باشد. همچنین دقت داشته باشید اگر چه نوع متریال تاثیر زیادی بر قیمت سقف سوله خواهد داشت اما این امر تنها مورد تاثیر گذار نبوده بلکه یکی دیگر از اصلی ترین فاکتورهای تاثیرگذار بر این قیمت، متراژ و اندازه سقف سوله می باشد. حال اگر شما قبل از ساخت سوله قصد تخمین قیمت تمام شده سقف سوله را داشتید باید گفت با توجه به شرایط حال حاضر تخمین این قیمت به صورت دقیق کار مشکلی بوده زیرا قیمت مواد اولیه مدام در حال تغییر بوده که این امر تاثیر کاملاً زیادی بر روی قیمت سقف نیز خواهد داشت. اما می ‌توان با بررسی برخی از جوانب تا حدودی هزینه سقف سوله را برآورد کرد. مثلاً توجه به نوع طراحی سوله تاثیر زیادی بر قیمت آن خواهد داشت به طوری که این کاربری می ‌تواند برای یک سوله ورزشی و یا حتی آشیانه یک هواپیما باشد که طبیعتاً هر کدام از این موارد نیاز به سقف متفاوتی داشته و در نتیجه این امر می ‌تواند در هزینه نهایی سقف مناسب برای سوله تاثیر بگذارد.