استفاده از مواد نانو در صنعت ساختمان سازی در کرج : در سال های اخیر علم نانو در بسیاری از صنایع تاثیرات مهمی گذاشته است. استفاده از مواد نانو در صنعت ساختمان با توجه به مزیت های آن رو به گسترش می باشد. امروزه عایق های رطوبتی بر پایه نانو ذرات با توجه به ساختار آن بسیاری از مشکلات در حوزه عایقکاری رطوبتی را رفع نموده است. امروزه به دلیل عدم وجود اطلاعات فنی و عدم آگاهی افراد جامعه بسیاری از مواد ها با نام نانو در بازار عرضه می شود که جا دارد اطلاعات اندکی در این زمینه ارائه گردد. نانو یک عدد و یک مقیاس می باشد. مواد نانو ابعاد بسیار ریز از یک جسم هستند که تقریبا یک ملیاردم  هر متر طول اندازه یک عدد نانو ذره می باشد. استفاده از این عایق ها نسبت به سایر عایق ها مقرون به صرفه تر و دارای عمر بیشتری نیز می باشد. این امر به سبب این است که در زیر سطوح ملکول ها در مقیاس نانو متر با موادی که این خاصیت را افزایش می دهد ترکیب می شود. در واقع مانند سایر عایق های رطوبتی ما هیچ لایه ایی از مواد را روی سطوح کار نمی بینیم. زیرا مواد به جزئی از ساختار مصالح تبدیل می شوند.

استفاده از مواد نانو در صنعت ساختمان سازی در کرج

رطوبت ایجاد شده در ساختمان ممکن است نتیجه‌ی نفوذ باران از درز پنجره‌ها ، ایجاد تعریق ناشی از وسایل رطوبت‌زا و نفوذ آب‌های زیرزمینی از کف و دیوارها باشد خسارات های جبران‌ ناپذیری ناشی از نم و رطوبت به سازه‌ها و ساختمان وارد می‌شود که یکی از راهکارهای مقابله با آن اجرای عایق نانو است. عایق های رطوبتی رنگی نانو در حقیقت محلول غلیظی است که پس از اجرای آن بر روی سطوح ، 12 الی 24 ساعت زمان برای خشک شدن نیاز دارد و پس از آن به شکل لاستیک فشرده ای از جنس پلیمر که متشکل از ناوسیلیکا سول است درامده و با قدرت زیادی به سطح زیرین خود چسبیده و ضمن آب بندی و عایق کاری صددرصدی ، سطح مورد نظر را رنگ آمیزی نیز می نماید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق نانو عایق نانو, انواع مواد آب بندی

عایق رطوبتی نانو دارای تنوع رنگی بالا جهت عایق کاری و رنگ آمیزی همزمان تمامی سطوح و مقاطع از جمله نما ، استخر ، حمام ، سرویس بهداشتی ، پشت بام ، مخازن فلزی ، شیروانی ، کاشی و سیمان ، است . عایق نانو بی رنگ و شفاف نیز جهت آببندی و عایقکاری سطوحی همچون سنگ وسرامیک کاربرد ویژه ای دارد. عایق های رطوبتی جدید جایگزین عایق های نسل قبل مانند ایزوگام و قیرگونی شده است. این عایق ها برای عایقکاری و رنگ آمیزی همزمان استخر ، آبنما ،شیروانی ، مخزن های نگهداری آب شرب ، حوض و آبنما بهترین انتخاب است. عایق نانو پلیمری نانو پایه آب بوده و در ابتدا به صورت مایعی غلیظ است. پس از اجرا روی سطح تغییر شکل میدهد و به لاستیکی متراکم تبدیل می شود.