خرید انواع عایق مایع پشت بام جهت آب بندی سطوح : عایق رطوبتی از قسمت های اصلی در هر بنا است که مانع نفوذ و نشت آب و رطوبت به داخل ساختمان میگردد، چرا که ورود آب به داخل ساختمان سبب خسارات جبران ناپذیری می شود از طرفی استفاده از عایق رطوبتی با توجه به جلوگیری از هزینه های تعمیر ساختمان در برابر رطوبت ، عملی بسار مقرون به صرفه است چرا که نم و رطوبت باعث زرد شدن گچ ساختمان، پوسیدگی دیوار، زنگ زدن ستون های آهنی ، بروز بوی نامطبوع نم داخل خانه ، رشد حشرات موذی ، ازبین رفتن وسایل چوبی و گندیدگی پارچه ها ، ایجاد شوره در آجرها ، خرد شدن مصالح متخلخل به مرور زمان بر اثر یخ زدگی رطوبت و آب داخل آن و… می شود.

خرید انواع عایق مایع پشت بام جهت آب بندی سطوح

عایق رطوبتی مایع، همانطور که از اسمش پیداست حالت مایع دارد وکاربرد آن در عایق کاری تراس ، پشت بام، بالکن، دور لوله ها، سرویس های بهداشتی و مخصوصا استخرها و به طور کلی تمامی مواردی که نیاز به ایزولاسیون رطوبتی دارد می باشد. این نوع عایق پس از اجرا روی سطوح سیمانی، بتنی، فلزی و.. خشک شده و به یک لایه نفوذ ناپذیر مقاوم با تحمل ویژه حرارتی و رطوبتی و تحمل فشار هیدرولیکی می شود. همانطور که از نام این ماده پیدا است، بر خلاف بسیاری از عایق‌ها، این مدل عایق رطوبتی مایع است و در دو رنگ سفید و مشکی در بازار عرضه می‌شود. معمولا از عایق رطوبتی مایع در استخرها استفاده می‌شود اما با این حال می‌توان در بخش‌های مختلف ساختمان نیز که به عایق کاری نیاز دارد، استفاده شود. عایق رطوبتی مایع، نوعی عایق چند لایه مایع است که پس از اجرا بر روی سطح مورد نظر خشک شده و تبدیل به یک لایه نازک اما بسیار مقاوم می‌شود و می‌توان از این مدل عایق رطوبتی در دیوارها و بر روی سقف استفاده کرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رطوبتی مایع عایق رطوبتی مایع, انواع عایق های آب بندی

عایق های مایع همچنان که دارای مزایای خاص خود می باشند، دارای معایبی نیز هستند. از مزایای عایق های مایع می توان به چسبندگی بالا به سطوح زیرین از قبیل بتن، ملات، آجر، کاشی و سطوح فلزی، کاربرد آسان، عدم تغییر رنگ، انعطاف پذیری بالا، مقاومت در برابر اشعه فرابنفش (UV)، پوشش یکپارچه و بدون درز، تنوع رنگ، مقاومت در دمای 40- تا 130+، دارای خاصیت ضد جلبک و خزه و قارچ، محافظ ساختمان ها در نقاط مرطوب، دارای خاصیت ضد سمی، غیر قابل اشتعال بودن و سازگاری با محیط زیست اشاره کرد.  از معایب عمده عایق های مایع هزینه بالای اجرای آن روی سطوح ناهموار می باشد.