اجرای ماستیک گرم ریز تک جزئی ضد حلال در سطوح : عمل ریختن باید در محیطی با دمای بالای ºc 50 + و در موقعیت خشک و بدون باد صورت گیرد. دمای ماستیک ضد حلال باید هنگام ریزش ºc 120 باشد درزها باید بصورت هم سطح پر شوند و حد تلرانس آن نباید بیشتر از mm 3 زیر سطح باشد و همچنین می بایست ماستیک ضد حلال طوری ریخته شود که ایجاد حباب هوا نکند . جهت اعمال ماستیک ضد حلال می توان از وسائل مخصوص استفاده نمود . تحت شرایط مناسب ، عمر ماستیک ضد حلال نامحدود است . ماستیک مقاوم نفتی از دو جزء رزین و پودر تشکیل شده است که پس از ترکیب با یکدیگر ، درزبندی با چسبندگی فوق العاده ایجاد می کنند که پس از اجرا در درز مورد نظر، با لبه های درز و سطوح زیرآیند اتصال مناسبی را ایجاد می کند .

اجرای ماستیک گرم ریز تک جزئی ضد حلال در سطوح

ماستیک مقاوم نفتی پس از گیرش نهایی به حالت لاستیکی سخت در آمده و دارای قدرت الاستیسیته بسیار بالایی خواهد بود . حالت الاستیسیته ماستیک ضد حلال پس از خشک شدن موجب می شود تا سطوح در برابر تنش ها و لغزش ها و نیروهای وارده مقاومت کافی داشته باشند. یک ماستیک گرم ریز تک جزئی می باشد که دارای خاصیت کشسانی در مقابل انواع حلال ها و مواد نفتی و سوخت ها کاملا مقاوم است ماستیک ضد حلال بر پایه کولتار که به صورت گرم اجرا، اجرا می شود و جهت پر کردن و عایق کردن درزهای انبساطی افقی و عمودی و همچنین بر روی درزها غیر ثابت سطوح بتنی اجرا می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ماستیک ضد حلال ماستیک ضد حلال, انواع عایق درزگیری

روش مصرف عایق درزبندی ماستیک :

سطح کار می بایست تمیز و عاری از هر گونه گرد و غبار و ذرات سست و چسبنده باشد و برای ذوب کردن ماستیک HM-700 از حرارت غیر مستقیم و ظرف مناسب استفاده شود و انتقال حرارت تمام روغن و ماده ذوب شده باید با ترموستات کنترل شود در غیر اینصورت خطر بالا رفتن بیش از حد دما وجود دارد و ممکن است ماده قبل از اجراء بصورت جامد در آید. در صورت در دسترس نبودن دیگ دو جداره می توان از حرارت دادن روغن و کنترل مداوم روی آن و قرار دادن ظرف دیگری درون مخزن روغن و استفاده از حرارت غیر مستقیم ماستیک را به حالت سیال در آوریم . عمل ریختن باید در دمای بالای 50+ درجه سانتیگراد و در موقعیت خشک و بدون باد صورت گیرد . دمای ماستیک ضد حلال باید هنگام ریزش 120 درجه سانتیگراد باشد . درزها باید بصورت هم سطح پر شوند و حد تلرا نس آن نباید بیشتر از 3میلیمتر زیر سطح باشد و همچنین می بایست ماستیک طوری ریخته شود که ایجاد حباب هوا نکند جهت اعمال می توان از وسایل مخصوص استفاده نمود.