بهترین عایق نانو برای استخر و انواع سازه در کرج تهران : عایق نانو برای استخر، بهترین عایق رطوبتی نانو است که جهت آب بندی و عایق سازه استخر برای جلوگیری از نشتی آب استفاده می شود. در آب بندی با عایق رطوبتی نانو استخر باید برای ماهیچه کشی استخر دقت شود. سازه استخر از مهمترین قسمتی است باید در احداث این قسمت استخر مورد توجه قرار گیرد. در سازه دیواره و کف بایستی از عایق پلیمری استخر مخصوصا از نوع عایق نانو پلیمر استخر استفاده شود تا امکان عایق کاری و عایق رطوبتی استخر در ریزترین جزء به جزء سازه استحکام سازه ای بوجود بیاید تا امکان نفوذ آب سازه و نشت آب به صفر برسد. پلیمر عایق استخر می تواند به سازنده استخر و صاحب آب اطمینان خاطر ایجاد کند تا در ماه ها و سال های آتی متحل هزینه ای اضافی نخواهند شد.

بهترین عایق نانو برای استخر و انواع سازه در کرج تهران

عایق رطوبتی نانو، عبارتی است که نشان می دهد تکنولوژی و علم در زمینه ی عایق ها نیز پیشرفت چشمگیرداشته است. این پیشرفت باعث شده عایق های سنتی و قدیمی مانند قیر و ایزوگام کم کم صحنه را برای حضور آب بندهای نانو خالی کنند. همه ی ما به آسیب ها و ضررهایی که نم یا رطوبت می تواند به بار بیاورد واقف هستیم. یک عامل مخرب که می تواند سلامتی و زندگی ساکنین ساختمان را تحت تاثیر قرار دهد. نم با نفوذ در ذرات میکروسکوپی  و مولوکولی مواد باعث تخریب و تضعیف مصالح ساختمانی می گردد. به روش هایی که با آنها بتوان از ورود آب به محل مورد نظر ممانعت کرد، عایق کاری گفته می شود. عایق نانو هم در این زمینه کمک کننده خواهد بود. در اکثر مواقع مردم عادی که از نحوه ساخت استخر استاندارد اطلاعی ندارد و در باغ خود استخری دارند برای آب بندی استخر با ایزوگام های موجود در بازار که به آن ایزوگام استخر گفته می شود، آب بندی استخر را انجام می دهند در حالی که اصلا ایزوگام مخصوص استخر در بازار وجود ندارد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق نانو آب بندی عایق نانو آب بندی, انواع پوشش نانو

غافل از اینکه فشار چند تنی که  بعد از پر گردن آب به دیواره ها و کف استخر وارد می شود ایزوگام استخر باغ و کشاورزی را پاره می کند و عایق رطوبتی استخر صورت نمی گیرد و آب به زیر ایزوگام نفوذ می کند و در فاصله کوتاهی ایزوگام تبله میکند و از بین می رود. بعضی از افراد هم برای اینکه نور خورشید یا فشار آب تاثیر زیادی بر ایزوگام استخر نکند سیمان کاری روی ایزوگام استخر را اجرا می کنند در حالی که سیمانکاری تاثیر آنچنانی در عایق استخر با تابش خورشید یا فشار آب ندارد. لذا پیشنهاد می شود جهت پوشش نانو برای استخر، از نوع عایق رطوبتی نانو برای استخر انتخاب شود چون انجام عایق استخر با مواد نانو عایق رطوبتی استخر در اجزاء ریز در نقطه به نقطه کل سازه صورت می گیرد و امکان نفوذ آب به سازه و نشت آب نخواهید داشت.