اجرای عملیات آب بندی و پوشش پشت بام در کرج : در گذشته عملیات عایق نمودن بام خانه ها و کف وجداره های مربوط به حمام و سرویس های بهداشتی را با استفاده از ایزوگام یا قیر انجام می دادند. اما امروزه پیشرفت علم در تمامی زمینه ها جایگزین ها و روش های بهتر و آسانتری را به دنبال داشته است. عایق سفید White waterproofing لایه ای آب بند و پوششی محافظت کننده از سطوح دربرابر نفوذ آب و رطوبت به داخل سازه ها و ساختمان ها است که اساس و پایه این محصولات، بسپارها( مواد پلیمری) و اکریلیک ها هستند. این مواد بر مبنای اصول و استانداردهای حفاظت از محیط زیست تولید شده اند. این ترکیبات مزیت ها و توانمندی های زیادی دارند. علاوه بر نقاط قوت عایق سفید زمانیکه به معضلات و دردسرهای قیرگونی و ایزوگام بیندیشیم به درک بهتری برای استفاده از این محصول خواهیم رسید.

اجرای عملیات آب بندی و پوشش پشت بام در کرج

بسیاری از افراد می پرسند که آیا می توان از چسب به جای ایزوگام استفاده کرد؟ در بیشتر کشورهای توسعه یافته و مدرن جهان معضلات و دردسرهای ایزوگام از قبیل درجه انعطاف پذیری کم، توان مقاومتی بسیار پائین در برابرآب، تغییرات دمایی و همچنین ایجاد درز و ترک، نرم و شل شدن در برابر حرارت و گرما، دوام و پایداری کم و همچنین پروسه زمان بر وپر دردسر آن  باعث شده است که عایق سفید به جایگزین ایزوگام تبدیل گردد. به عنوان مثال در کشور آلمان در ساخت و طراحی  فضاهای سبز روی پشت بام از ایزوگام سفید استفاده می گردد. روش سنتی آب بندی پشت بام ها و دیوارهای سرویس های بهداشتی و حمام ها، استفاده از قیرگونی یا مصالح ایزوگام است. اما امروزه در کشورهای پیشرفته از مصالح جایگزینی به منظور آب بندی استفاده می شود. به این روش جدید عایق سفید می گویند (در صورتی که در پشت بام استفاده شود به آن بام سفید هم می گویند). عایق سفید یا بام سفید نوعی پوشش کاملاً آب بند است که بر پایه پلیمرها و مواد اکریلیکی ساخته شده است.عایق سفید عایق سفید, پوشش آب بندی بام

این مواد کاملا با محیط زیست سازگار هستند و برای استفاده از آنها می توان آن ها را با آب ترکیب نمود و به محصول مورد نظر دست یافت. در گذشته به علت نبود مصالح جایگزین در حوزه ساختمان، کارفرمایان و متخصصین ناچار به استفاده از ایزوگام یا قیرگونی بودند. به همین علت این مصالح به سرعت در سراسر جهان پیشرفت نمود و بازار خوبی برای خود فراهم آورد. به علاوه اینکه در گذشته توجه به محیط زیست کمتر بود و بنابراین مشکلات زیست محیطی ناشی از استفاده از این محصولات به صورت جدی مورد توجه و مطالعه قرار نگرفت. عایق سفید یا بام سفید مزایای فراوانی دارد. اما برای درک لزوم استفاده از آن باید ابتدا معایب و مشکلات قیرگونی یا ایزوگام را دانست. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.