کاربرد عایق صوتی ایزوهم در دیوار و سطوح مختلف ساختمان : در بحث عایق سازی نوین ساختمان و به هدف بهینه سازی انرژی و جلوگیری از هدر رفت آن اینبار نسل جدید عایق بندی ساختمان به این صنعت آمده است. عایق ایزوهم با ساختاری به صورت الیاف مانند، دارای وزن کم و بافتی منعطف می باشد که با دارا بودن خواص مکانیکی بالا نقش بسیار موثری در عایق بندی ساختمان در برابر حرارت و صوت دارد. الیاف ایزوهم علاوه بر نقش موثر در عایق بندی با دارا بودن وزنی برابر با یک کیلوگرم بر متر مربع در سبک سازی ساختمان بسیار موثر است. به همین ترتیب با استفاده از این الیاف در بخش های مختلف دیوار، سقف و همچنین کف سازه می توانید ساختمان را در برابر لرزش های ناشی از زمین لرزه مقاوم کنید. از دیگر مزایای این محصول که لازم است به آن اشاره کنیم انعطاف پذیری بالای بافت آن است که در نهایت منجر به مقاومت بالا در برابر ترک خوردن و یا شکستن در برابر زلزله و با بالا رفتن عمر سازه می شود.

کاربرد عایق صوتی ایزوهم در دیوار و سطوح مختلف ساختمان

همچنین این عایق آنتی باکتریال بوده و با قرار گرفتن در برابر رطوبت هوا و یا شرایط این چنینی باکتری و قارچ در آن رشد نمی کند و در نهایت منجر به پوسیدگی و تخریب بخش های ساختمان نخواهد شد. در نهایت می توان اینگونه بیان کرد که با استفاده از عایق صوتی و حرارتی ایزوهم علاوه بر بهینه سازی ساختمان خود، هزینه های ناشی از مصرف زیاد برق و گاز را کاهش خواهید داد، ضمن آنکه به مقام سازی سازه خود در برابر زمین لرزه، آب باران و برف و یا صدمات ناشی از افزایش عمر ساختمان کمک شایانی خواهید کرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق صوتی ایزوهُم عایق صوتی ایزوهُم, بهترین پوشش صوتی

همچنین با استفاده از این عایق بندی، از مشکلات ناشی از آلودگی صوتی در امان خواهید ماند. عایق های حرارتی ایزوهُم با ضریب هدایت حرارتی پایین و صرفه جویی در مصرف انرژی در فصول مختلف ، از تعریق دیوار های داخلی ساختمان و داخل کمد دیواری ها جلوگیری می کند. عایق حرارتی ایزوهُم دارای وزن سبک و کاملا انعطاف پذیر بوده و از نظر بهداشتی مورد تایید سازمان های معتبر کشور می باشد. با کمترین سرمایه می توانید هزینه های مصرف انرژی خود را کاهش دهید . عدم جذب رطوبت در عایق حرارتی ایزوهُم این عایق را نسبت به عایق های دیگر متمایز ساخته است.