خدمات عایق کاری و عایق بندی حرارتی سقف ساختمان : یکی از عوامل مهم درتأمین شرایط آسایش انسان در فضاهای داخلی، تنظیم درجه حرارت محیط اطراف آنهاست. امروزه با پیشرفت تکنولوژی ضخامت پوسته خارجی ساختمان به حداقل کاهش یافته، از این روتبادل حرارتی آن با محیط خارج افزایش یافته است. عایق های حرارتی به میزان قابل توجه ای مانع این تبادل حرارت شده و هزینه های گرمایش و سرمایش فضاهای داخلی را تا حد زیادی کاهش می دهند. عایق حرارتی ماده ایست که مانع از انتقال حرارت از محیطی به محیط دیگر می شود. عایق حرارتی ابزاری است که به وسیله آن می توان جلوی این انتقال حرارت و به تبع آن اتلاف انرژی را گرفت و تنظیم دمای ساختمان را به حالت استاندارد تبدیل کرد.

خدمات عایق کاری و عایق بندی حرارتی سقف ساختمان

گرچه عایق کاری ممکن است تا حدودی هزینه ساخت و قیمت تمام شده ساختمان را افزایش دهد ولی در دراز مدت و حتی چندسال اولیه به رهبرداری، هزینه اولیه را با صرفه جویی لازم جبران خواهد کرد و موجبات آسایش و صرفه اقتصادی را فراهم می کند. عایقکاری مناسب بخش های مختلف ساختمان مانند سقف، کف و دیوارهای جانبی، همچنین عایقکاری لوله ها و سطوح داغ و سرد باعث افزایش راندمان انرژی می گردد. با عایقکاری در ساختمان می توان درانرژی گرمایی وسرمایی 45 تا 55 درصد صرفه جویی نمود. عوامل بسیار زیادی وجود دارند که می‌توانند بر روی عایق کاری سقف کاذب ساختمان‌ها تاثیر بگذارند و بهتر است بدانید که عایق کاری سقف به دو روش گرم و سرد انجام می‌شود که در روش گرم عایق در داخل ساختمان نصب می‌شود و در روش سرد عایق کاری سقف بیرون از فضای داخلی ساختمان انجام می‌شود که می‌تواند تاثیر بسزایی داشته باشد.

خصوصیات مهمی که درانتخاب مواد عایق باید مد نظر قرار گیرد :

مقاومت حرارتی، قابلیت احتراق، درجه سمیت، مقاومت فشاری، چروک خوردگی، مقاومت در برابر اشعه ماورای بنفش، مقاومت در برابر قارچ و میکروب، ضریب انبساط و انقباض، خنثی بودن از نظر شیمیایی (به منظور جلوگیری ازآسیب رساندن به فلزات اطراف)، خاصیت مویینگی و چگالی. عایق ها به اشکال مختلف صفحه ای، تخته ای، آجری، ورقه ای و نواری به بازار عرضه می گردند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق حرارتی سقف عایق حرارتی سقف, انواع پوشش های حرارتی

برای عایق کاری کردن سقف های صاف اکثرا افراد با چالش های بسیار زیادی مواجه می‌شوند، استفاده از عایق رطوبتی در سقف های ضاف بسیار رایج است و می‌توان با انجام این کار از ورود سرما یا گرما در منازل جلوگیری کرد.