نمایندگی انواع عایق های رطوبتی آنی گیر فوری سازه سیمانی : عایق رطوبتی آنی گیر، پدیده ای جدید در صنعت مواد شیمیایی ساختمان است که جز مواد آب بندی ساختمان محسوب می شود و کارایی زیادی درعایق بندی پروژه های ساختمانی دارد.شرکت ما با دانش فنی و مواد اولیه بزرگترین تولید کننده رزین های پودری در دنیا تولید می شود و در اصل عایقی رطوبتی جایگزین قیرگونی و ایزوگام می باشد که کارکردن با آن بسیار ساده, راحت و بدون دردسر خطرات ناشی از آتش سوزی و سوختگی است.

نمایندگی انواع عایق های رطوبتی آنی گیر فوری سازه سیمانی

نها کافی است که پودر عایق رطوبتی را با آب مخلوط کرده و با قلم مو ویا تی پلاستیکی و یا هر وسیله دیگری بر روی سطح زیر کار بکشید تا پس از چندساعت خشک شده و لایه ای نفوذناپذیر تشکیل دهد.این لایه بسیار محکم و مقاوم  بوده و به خوبی به زیرکار چسبیده  و تنها با وسائل مکانیکی می توان آن را جدا نمود.

به کارگیری این محصول تاثیرات و خاصیت های ویژه و مثبتی برای بناهای بتنی ایجاد می نماید از جمله :

  • آنی گیر سیمانی توان چسبندگی و اتصال بالایی به انواع مواد و مصالح ساختمانی مانند سنگ، آجر و بتن دارد.
  • بعد از به کارگیری این فراورده شاهد گیرایی و سخت شدن سریع در عرض چند ثانیه خواهیم بود.
  • این فراورده پس از استفاده دارای توان مقاومتی و طول عمر دائمی می باشد.
  • این فراورده به این دلیل که ترک های نفوذی و درزها را سریع و درکمترین زمان نشت گیری می نماید، در نتیجه شرایط بهره برداری و استفاده از سازه را تسریع می بخشد.
  • کارایی و دوام محدوده عایق بندی شده با آنی گیر افزایش قابل ملاحظه ای برابر با طول عمر بنای مورد نظر می باشد.
  • بعد از استفاده از این فراورده شاهد هیچ گونه ترک خوردگی، جمع شدگی و انقباض نخواهیم بود.
  • این فراورده فاقد یون کلر می باشد و برای فولاد هیچ گونه ضرری ندارد.
  • این محصول را می توان به آسانی با آب مخلوط نموده و ترکیبی همگن و یک دست ایجاد نمود که استفاده از آن به تخصص ویژه ای نیاز ندارد.
  • توانایی ویژه این محصول قطع سریع هر نوع نشت و نفوذ آب در ترک ها و روزنه های موجود بناهای بتنی و مقاطع سنگی می باشد.
  • این فراورده در راستای محافظت وافزایش طول عمر سازه ها گزینه بسیار کاربردی و مناسبی برای آب بند نمودن و پر کردن ترک ها و روزنه های موجود در قسمت های متفاوت آجر و سیمان در انواع تونل ها، سدها و سایر منابع نگهداری آب، ساخت و سازهای واقع شده و پنهان در زیر زمین، گودال های آسانسور، مجراهای آب و لوله ها و در نهایت منهول های مربوط به فاضلاب و لوپیت ها، لوله ها و کانال های سیمانی و معادن می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.آب بند آنی گیر آب بند آنی گیر, اجرای عایق آب بند فوری

روش اجرا ملات آنی گیر :

۱- برای بند آوردن آب تحت فشار، اطراف درز را تا عمق ۲۰ میلی متر با قلم تخریب نمایید تا آب به راحتی جریان یابد.
۲- با استفاده از دستکش لاستیکی مقداری پودر BSI Proof 550 را در کناره‌های منطقه نشت قرار داده تا سخت شود و این عمل را ادامه داده تا محل نشت به طور کامل مسدود گردد.
۳- مقداری خمیر با استفاده از پودر و آب تهیه نموده آن را با فشار دست داخل درز اصلی قرار داده و آن را ثابت نگه دارید تا سخت شود. در صورت لزوم مجدد مقداری پودر خشک بر روی آن قرار داده تا زمانی که جریان آب به طور کامل قطع شود.