عرضه انواع عایق های رطوبتی پیش ساخته در کشور : عایق های رطوبتی پیش ساخته به عایقهای رطوبتی اطلاق می شود که لایه عایق رطوبتی در کارخانه تشکیل میشود. رول آماده این عایق رطوبتی در محل پروژه بر روی زیرآیند چسبانده می شود. عایق رطوبتی ایزوگام و ژئوممبران ها از این دست میباشند. عایق رطوبتی از جدیدترین و بهترین مواد جهت آب بندی است که جایگزینی مناسب و مطمئن برای نسل های قدیمی عایق رطوبتی مانند ایزوگام و قیر گونی می باشد. رطوبت اجزای اصلی سازه، تاسیسات و سفت کاری ساختمان را فرسوده میکند و به مرور آنها را از بین می‌برد. رطوبت و نم باعث زنگ زدگی فلزات می‌شود. رطوبت، باعث ظهور حشرات و قارچها در ساختمان میشود. همچنین باعث طبله شدن گچ روی دیوار می‌شود.

عرضه انواع عایق های رطوبتی پیش ساخته در کشور

رطوبت و آب همچنین مصالح ساختمان متخلل مانند آجر و سنگ را هم به مرور بر اثر یخ زدگی خرد می‌کند. بنابراین هر قسمتی از ساختمان که در معرض رطوبت قرار می‌گیرد را باید به نحوی پوشش داد که رطوبت به آن قسمت نفوذ نکند. برای همین است که از عایق رطوبتی برای جلوگیری از این موارد استفاده می شود. ایزوگام را شاید بتوان یکی از پرکاربردترین انواع عایق رطوبتی حال حاضر دانست. ایزوگام یا عایق رطوبتی لایه ای پیش ساخته است که با استفاده از گرما و ماده ای مخصوص بر روی سطوح چسبانده می شود. قیر و الیاف مصنوعی از عمده ترین مواد اولیه در تولید هر رول ایزوگام است که موجب سبکی و انعطاف پذیری این محصول می شود. عایق پیش ساخته ایزوگام در برابر تغییرات دما و شرایط جوی مقاوم است و عمر مفید ان حداقل 10 سال است. البته در صورتی که از مواد اولیه باکیفیت ساخته شده باشند و اجرای عایق رطوبتی با دقت و اصول انجام شود. قبل از انتخاب بهترین عایق رطوبتی خود، به هزینه خرید، هزینه اجرا و عمر عایق توجه ویژه داشته باشید و با توجه به شرایط یک انتخاب عالی از بین انواع عایق رطوبتی داشته باشید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کردن ساختمان عایق کردن ساختمان, عایق های پیش ساخته

یکی دیگر از انواع عایق رطوبتی ایزوگام است. ایزوگام لایه‌ای پیش‌ساخته است که با استفاده از ماده‌ای مخصوص بر روی سطح چسبانده می‌شود. مواد تشکیل دهنده آن قیر و الیاف مصنوعی است. سبک وزن بوده و قابلیت انعطاف بالایی دارد. در برابر انبساط و انقباض مقاومت دارد؛ بنابراین در مقابل تغییر دما و شرایط جوی مقاوم است. عمر مفیدی در حدود ۱۰ سال دارد.