نمایندگی انواع عایق های رطوبتی نانو در شهر کرج تهران : از آن جا که نانو به عنوان یک عایق رطوبتی بر روی سطح ، آب بندی فوق العاده بالایی دارد در سازه نفوذ می کند و می توان با استفاده از آن سطح پشت بام را پوشش دهید . با انجام عایق رطوبتی پشت بام در کرج تمامی خرابی هایی که بر اثر بارش باران و رطوبت حاصل از آن در کف پشت بام به وجود آمده است بعد از عایق بندی از بین می رود. کارایی این روش بسیار بالا است و تنها با یک بار عایق بندی تمامی قسمت های پشت بام دیگر از هر گونه نم گرفتگی مصون می ماند و هم چنین از نفوذ نم درون سقف های ساختمان جلوگیری به عمل می آید.

نمایندگی انواع عایق های رطوبتی نانو در شهر کرج تهران

در علم نانو همه چیز در ابعاد نانو که ابعاد بسیار کوچکی هستند ساخته می شود. انواع پوشش هایی که با استفاده از تکنولوژی نانو ساخته می شود برای عایق بندی در صنایع مختلف به عنوان عایق رطوبتی، حرارتی و صوتی کاربرد دارد. ذرات عایق نانو بسیار ریز هستند بنابراین هم حجم کمی را اشغال می کند که این خود یک مزیت بسیار مهم است و هم اینکه ذرات آب و گرد و غبار و … که در مقایسه با ذرات عایق بسیار بزرگ هستند نمی توانند در آن نفوذ کنند. روش اجرای عایق رطوبتی نانو بسیار آسان است. عایق نانو به شکل های مختلفی تولید می شود. معمولا عایق رطوبتی نانو به صورت مایعی شبیه رنگ تولید می شود. و اجرای ان به راحتی رنگ آمیزی یک ساختمان انجام می شود. نمایندگی عایق رطوبتی نانو در شهر کرج، برای عرضه مستقیم و بی واسطه عایق رطوبتی مرغوب در خدمت ساکنین شهر کرج است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق نانو در کرج عایق نانو در کرج, پوشش های نانو عایق بندی

از آن جا که اکثر پشت بام های منازل مسکونی در کرج از ایزوگام به جهت عایق و جلوگیری از نفوذ هر گونه نم و رطوبت استفاده می کنند برای این کار لازم به کنده کاری کف پشت بام می باشد و زمان زیادی برای ایزوگام کردن کف پشت بام صرف می شود . از آن جا که مواد نانویی به عنوان عایق رطوبتی عمل می کند نیاز به تخریب و هر گونه کار اضافی نمی باشد و در کمترین زمان تمامی کف پشت بام به مواد آغشته می شود. به طور کلی مزیتی که عایق رطوبتی نسبت به ایزوگام دارد شامل: ماندگاری بیشتر ، مقاوم در برابر باران های اسیدی ، رطوبت گیری بالا ، افزایش عمر مصالح ، هزینه کم تر ، کیفیت بالای عایق بندی و … می توان اشاره کرد.