قیمت ایزوگام تندیس دلیجان با کیفیت بالا در گلشهر : تا چند دهه گذشته عایق بندی رطوبتی ساختمان به صورت سنتی و به وسیله ی آسفالت و قیر گونی انجام می گرفت با پیدایش عایق های رطوبتی و مزیت های این نوع آسفالت و قیرگونی به تدریج جای خود را به عایق های رطوبتی دادند . عایق بندی های پیش ساخته به نام ایزوگام به دلیل اقتصادی و عمر مفید بیشتر جایگزین مناسب و ارزان  قیمت روشهای متداول قبل شد . امروزه در بیشتر ساختمان‌ ها چه در مرحله پی و فونداسیون و چه در ایزولاسیون دیوارها ، سرویس‌ها و پشت بام ، ایزوله کردن با لایه عایق رطوبتی ایزوگام انجام می‌گیرد . چرا که بی توجهی نسبت به عایق بندی رطوبتی ساختمان منجر به  وارد آمدن خسارات جبران ناپذیری به ساختمان می شود.

قیمت ایزوگام تندیس دلیجان با کیفیت بالا در گلشهر

ایزوگام با توجه به کیفیت و برند تولیدی قیمت متفاوتی خواهد داشت. از طرفی، قیمت‌ها براساس اجرا در پشت بام تنظیم گردیده است. قیمت اجرای ایزوگام در کرج، با توجه به ارتفاع ساختمان قابل افزایش است. در عایق بندی فضاهای مرطوب مانند حمام و سرویس بهداشتی دولایه ایزوگام بدون فویل استفاده می ‎‌شود. در گوشه‌ها و کنج‌های دیوار که زاویه دارند باتکه کاری انجام میشود. در زمان متراژ ایزوگام تکه‌های بریده شده نیز محاسبه می گردد. ایزوگام استاندارد به طول ۱۰ متر و قطر ۱ متر می‌باشد. ایزوگام‌ها برای عایق بندی صحیح هم پوشانی می‌شوند و بر اساس مقدار ایزوگام مصرف شده محاسبه میگردد. درصورت تمایل کارفرماب رای عایق بندی کانال کولر نیز جداگانه محاسبه می‌شود. زیر کولر و مکان‌های آب رو از دولایه ایزوگام استفاده می‌شود. که هم آن‌ها بر قیمت نصب ایزوگام در کرج می‌افزاید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

ایزوگام تندیس دلیجان ایزوگام تندیس دلیجان, بهترین ایزوگام های دلیجان

ایزوگام از لحاظ نوع قیر مصرفی در آن به دوسته تقسیم می شود: ایزوگام BOF (قیر اکسیده) و ایزوگام BPP (قیر پلیمری پلاستیکی )که نوع BOF آن ساخته شده بر پایه قیر اکسیده است و به کمک یک لایه فایبرگلاس تیشو یا نمد الیاف شیشه و یک لایه پلی استر نبافته می باشد و نوع BPP آن ساخته شده بر پایه قیر ۷۰/۶۰ که یک نوع قیر درجه یک است تولید می‌ شود. که همین موارد تاثیر مستقیم در برآورد قیمت ایزوگام تولید شده در کارخانه را دارند. ایزوگام تندیس دلیجان با سالها سابقه دارای نمایندگی های متعددی در سراسر کشور می باشد. همین طور دارای محصولات متنوع با نام های تجاری متنوع بر اساس ویژگی های آنها است که توسط نمایندگی های فعال آن در داخل و خارج به فروش می رسد.