خرید انواع عایق جدید استخر جهت آب بند نمودن سازه : عایق پلیمری پودری یا آب بند سیمانی یکی از راه های مطمئن در آب بند بتن در سازه هایی ماننده استخرها و مخازن آبی است. پودر پلیمری از پلیمرهای جامد بدست می آید. پس از این که عایق پلیمری پودری در بتن ریخته می شوند و با آب ترکیب می شوند، با آن واکنش داده و فعالیت خود را آغاز می کنند. پس از فعال شدن عایق پلیمری پودری مواد آن در بافت سیمان نفوذ کرده و در مقیاس مولکولی کاملاً با آن درگیر می شود. این درگیری در سطح بالایی اتفاق می افتد. این نوع پودرها پس از ترکیب با دوغاب سیمان نیز می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. در این حالت پس از ترکیب با دوغاب سیمان بر روی بتن یا سطح سیمانی نرمه کشی می شود. کاربر این محصول می تواند پس از ترکیب آب با پودر، به ملات مورد نظر دست یابد.

خرید انواع عایق جدید استخر جهت آب بند نمودن سازه

یکی دیگر از انواع آب بندی استخر روش استفاده از پودر پلیمر است. استفاده از پودر پلیمر برای آب بندی کردن استخر که از نظر مقاوم بودن حرف اول را می‌زند، بهترین روش عایق بندی استخر است. البته ناگفته نماند انجام این روش نیاز به دقت نظر بالایی دارد، تا مبادا نشتی ایجاد گردد. در این روش هم پس از تمیز و همسطح کردن استخر، پودر پلیمری را با آب مخلوط کرده و مورد استفاده قرار می‌دهند. بهتر است  این روش توسط افراد با تخصص بالا انجام گیرد. اما شخص عادی هم با رعایت اصول می‌تواند آن را انجام دهد. این مخلوط بعد از ۲۴ ساعت خشک می‌شود و استخر قابل استفاده است. آب بند پلیمری دو جزئی استخر تیوا پلیمر سیمانی انعطاف پذیر پلیمر اصلاح شده، دو جزئی سیمانی است که به صورت مایع استفاده می شود، لایه ای ضد آب برای محافظت از بتن و ملات دارد. عایق پودری پلیمری استخر عایق پودری پلیمری استخر, عایق جدید استخر

انعطاف پذیری، چسبندگی عالی، دوام و قدرت پوشش ترک ها از ویژگی های این محصول می باشد. پلیمر سیمانی را می توان در سطوح سیمانی مختلف، سازه های دریایی، عایق بندی زیر زمین ها، عایق بندی مناطق مرطوب، سقف ها، استخرها، مخازن آب و … بکار برد. از مزایای ملات عایق دو جزئی استخر می توان به کشش و انعطاف عالی، غیر سمی بودن، استفاده در مخازن آب شرب، چسبندگی عالی و اجرای آسان آن اشاره نمود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.