خرید عایق های رطوبتی آب بندی چاله آسانسور در گوهردشت : با توجه به وجود رطوبت و آب های زیر سطحی در ترازهای پائین خاک و نفوذ این رطوبت از خاک به درون بتن و پی ساختمان و محیط داخلی ساختمان و عدم کارائی روش های سنتی و قدیمی مثل ایزوگام وقیرگونی در جلوگیری از ورود رطوبت به داخل سازه مخصوصاً چاله آسانسورها و مرتبط بودن وخشک بودن سازه ودیواره های چاله آسانسور با مبحث استاندارد وایمنی آسانسور،شرکت ما با ارائه محصولات نانو تکنولوژی و ارائه خدمات عایق کاری و ایزوله نمودن چاله آسانسورها گامی مهم درجهت رفع مشکل آب بندی در چاله آسانسور ها و دیواره های بتنی طبقات منفی منطبق با استانداردهای ایمنی آسانسور برداشته است. و با استفاده از محصولاتی که به داخل سطح نفوذ کرده و با ماندگاری بالاوعمر طولانی مانع ورود آب یا رطوبت به داخل چاله آسانسور می گردند سطح داخلی چاله آسانسور را کاملاً خشک و عایق می نماید.

خرید عایق های رطوبتی آب بندی چاله آسانسور در گوهردشت

با توجه به وجود رطوبت و آب های زیر سطحی در ترازهای پائین خاک و نفوذ این رطوبت از خاک به درون بتن و پی ساختمان و محیط داخلی ساختمان و عدم کارائی روش های سنتی و قدیمی مثل ایزوگام وقیرگونی در جلوگیری از ورود رطوبت به داخل سازه مخصوصاً چاله آسانسورها و مرتبط بودن وخشک بودن سازه ودیواره های چاله آسانسور با مبحث استاندارد وایمنی آسانسور،شرکت آکوارزین با ارائه محصولات نانو تکنولوژی و ارائه خدمات عایق کاری و ایزوله نمودن چاله آسانسورها گامی مهم درجهت رفع مشکل آب بندی در چاله آسانسور ها و دیواره های بتنی طبقات منفی منطبق با استانداردهای ایمنی آسانسور برداشته است. و با استفاده از محصولاتی که به داخل سطح نفوذ کرده و با ماندگاری بالاوعمر طولانی مانع ورود آب یا رطوبت به داخل چاله آسانسور می گردند سطح داخلی چاله آسانسور را کاملاً خشک و عایق می نماید. تیم های اجرایی شرکت گوهر ابنیه پایتخت بامهندسین وتکنسین های مجرب بادانش فنی روز در زمینه ایزولاسیون وآب بندی سطوح وبا بکارگیری از انواع دستگاه ها وماشین آلات مدرن بهترین سطح از خدمات را به شما عرضه می نمایند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

آب بندی چاله آسانسور آب بندی چاله آسانسور، انواع عایق در کرج

از آنجا که چاله های آسانسور در سطوح پایین واقع شده اند، امکان قرارگیری آن ها در ترازهایی پایین تر از سطح آب زیرزمینی بسیار شایع می باشد. به همین دلیل آب بندی مناسب آن ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.نفوذ آب به داخل چاله آسانسور باعث آسیب دیدن تجهیزات مکانیکی و الکتریکی آسانسور می شود. آسیب دیدن این تجهیزات علاوه بر تحمیل هزینه های زیاد ممکن است تلفات انسانی نیز در پی داشته باشد.