روش پاک‌کردن قیر از روی ساختمان‌ ها و سطح  : همینطور قیر طبیعی از گذشته تا به امروز در معادن نفت خام رایج بوده است و امروزه نیز در صنایع مختلفی مانند ساخت و ساز، ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی، ساخت رنگ و غیره استفاده بی شماری دارد. همان‌طور که می‌دانید قیر به عنوان یک ماده سخت بوده ازبین‌بردن آن بسیار سخت است پس بهتر است بدانید، اگر قیر بروی دستان شما تماس داشته باشد، ممکن است به دستان شما آسیب برساند پس بهتر اگر قبل این که به دستان شما آسیب وارد کند آن را سریع پاک کرد. اما باید در نظر داشته باشیم که برای پاک‌کردن قیر می‌توان از یک برس شستشو استفاده کرد، شما می‌توانید به فشارقوی آب گرم هم نیز این ماده سخت که بروی دیوار یا سطح اجسامی که روی آن قیر چسبیده است پاک کنید.

روش پاک‌کردن قیر از روی ساختمان‌ ها و سطح

اما باید در نظر داشته باشیم استفاده از آب با فشار بالا می‌تواند قیر از ساختمان‌ها، و اجسامی که بزرگ هستند با استفاده از فشار اقوی این قیر را پاک کرد برای مثال استفاده از قیر برای ماشین‌های سنگین که جاده‌ها را آسفالت می‌کند، پاک‌کردن به این روش بسیار آسان بوده به‌طوری‌که یکی از روش‌های خوب برای پاک‌کردن قیر از روی ساختمان‌ها، تجهیزات، دستگاه‌ها، سطوح را می‌توان با این روش پاک کرد.برای حذف قیر از سطوح باید به دو چیز نیاز است یکی صبر و زمان از آن جا که این ماده بسیار سرسخت بوده به همین دلیل پاک‌کردن آن زمان و صبر لازم دارد،که به‌ صورت تمیز پاک شود یکی از دستگاه‌های می‌توان به شما معرفی کرد برای حذف این ماده استفاده از جت پر است که می‌تواند قدرت پرتاب آب را بیشتر کند و زمان زیادی هم لازم نیست تا پاک شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

قیر معدنی و قیر نفتی قیر معدنی و قیر نفتی, قیر گیلسونایت

قیر مایع با کیفیت یکی از انواع بهترین غیر های موجود در بازار می باشد که انواع مختلفی دارد و ما در اینجا انواع قیر مایع با کیفیت را برای شما می گوییم تا شما با این محصولات آشنایی کامل داشته باشید و هنگام خرید آن تمامی محصولات را بشناسید و با آگاهی هرچه بیشتر این ها را خریداری نمایید و مورد استفاده قرار بدهید. قیرهای مایع با کیفیت قیر معدنی یا همان قیر گیلسونایت طبیعی می باشد که یکی از بهترین مواد معدنی موجود و پرکاربردترین مواد معدنی می باشد که در معادن زیرزمینی و به صورت جامد به دست می آید این قیر های گیلسونایت استفاده های زیادی دارند و به همین دلیل هم بسیار پرفروش هستند. این محصولات در کارگاه های تولیدی ساخت و پرداخت می شوند و هم به صورت پود قابل دسترس می باشند و هم در بسیاری از کارگاه ها به صورت مایع در می آیند و سپس در اختیار شما مردم قرار می گیرند علاوه بر آن یکی دیگر از انواع قیر های موجود قیر مایع طبیعی می باشد که این ها نیز از نفت خام به صورت مستقیم به دست می آید و کاربردهای بسیار زیادی دارند و در صنایع مختلف از آن ها بسیار استفاده می‌ شود.