فروش عایق رزین پشت بام رطوبتی در کرج : مایع غلیظ امولسیونی بر پایه رزین های اکریلیک می باشد. این محصول عمدتاً جهت عایق کاری رطوبتی برای پشت بام های سیمانی، آسفالت، ورق های گالوانیزه، نمای ساختمان و دیوارهای رو به باران، دیوارها، کف سرویس های بهداشتی، آشپزخانه، پی ساختمان، اطراف ناودان ها، کانال های آب و باغچه ها, عایق حرارتی و رطوبتی کانکس ها، سقف سوله ها، پاسیوها، مرغداری ها، دامداری ها و … مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش عایق رزین پشت بام رطوبتی در کرج

عایق بام پلی یورتانی یک راه حل اقتصادی و ساده برای آب بندی و محافظت از سطوح است. عایق بام پلی یورتانی تک جزئی دارای ویسکوزیته پایین است و عمل آوری آن با رطوبت هواست. این عایق بام پلی یورتانی بسیار کشسان و با چسبندگی زیاد به انواع سطوح است. عایق بام سفید بر پایه رزین های پلی یورتان آبگریز به همراه فیلر های ویژه تهیه شده است. عایق بام پلی یورتانی مقاومت مکانیکی، شیمیایی، دمایی و UV بالایی دارد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

رزین عایق بام رزین عایق بام, عایق کاری پشت بام

موارد کاربرد عایق رزین بام :

  • ایزولاسیون رطوبتی پشت بام و عایق کاری پی ساختمان
  • پوشش روی ایزوگام جهت افزایش طول عمر ایزوگام تا سه برابر و عدم نرم شدن ایزوگام در اثر گرما و جلوگیری از هدر رفتن انرژی ساختمان
  • ایزولاسیون رطوبتی سرویسهای بهداشتی،حمام،استخر،سونا،جکوزی،پشت بام، آشپزخانه و گنبد مساجد
  • ایزولاسیون حرارتی سردخانه ها، سقف سردخانه ها، سوله ها و مرغداریها، کانال های کولرو کانکس ها
  • عایق کاری دیوارها، سقف و جلوگیری از تبادل حرارت در مناطق گرمسیری به داخل ساختمان

قبل از مصرف سطح زیر کار باید عاری از هر گونه گرد و غبار و چربی و ذرات سست باشد و کاملاً شسته و خشک شده باشد. عایق بام با ۳۰ درصد وزنی آب به خوبی مخلوط شود و به عرض یک متر و طول حداکثر ۱۰ متر روی سطح با تی کشیده شود. قبل از اینکه عایق بام خشک شود توری روی آن قرار گیرد و با برس صاف شود تا به خوبی به سطح بچسبد. میزان مصرف عایق بام در این مرحله ۷۵۰ گرم در هر متر مربع می باشد. پس از اتمام کل سطح (پشت بام)  به روش فوق مجدداً از ابتدا یک لایه دیگر در هر متر مربع ۷۵۰ گرم عایق روی توری با تی، اجرا می شود به نحوی که توری محو شود. اجازه داده می شود تا این سطح کاملاً خشک شود که بسته به دمای هوا و شرایط منطقه بین ۲ تا ۳ روز طول می کشد. سپس ۷۵۰ گرم عایق بام را پس از مخلوط شدن با ۱۵ درصد وزن حجمی آب به وسیله برس یا رولر روی کل سطح اعمال شود. بسته به شرایط محیطی و منطقه ای ۴۸ ساعت بعد سطح کاملاً خشک شده و در صورت نیاز به تست آب بندی در دمای ۲۵ درجه سانتیگراد ۱۰ روز  اجازه خشک شدن کامل به عایق فوق داده می شود و سپس تست آب بندی انجام می گیرد.