اجرای ایزوگام های عایق بندی پشت بام در کرج : ایزوگام در واقع شکل مدرن قیرگونی است. ایزوگام، نام بازرگانی لایه رولی از پیش آماده شده است که با استفاده از روش‌های خاص حرارت دهی بر روی سقف و دیوار‌ها چسبانده می‌شود. موادتشکیل دهنده ایزوگام قیر و پشم شیشه است. ایزوگام‌ها بر اساس ماده اصلی تشکیل دهنده‌شان به دو گروه ایزوگام پلیمری و ایزوگام دمیده تقسیم می‌شود. ایزوگام پلیمری از۶۰ یا ۷۰ درصد قیر خالص تشکیل شده است و از تقطیر نفت خام در پالایشگاه به دست می‌آید. مواد اصلی تشکیل دهنده ایزوگام دمیده، قیر دمیده است. ایزوگام دمیده نسبت به ایزوگام پلیمری کیفیت پایین تری دارد. ایزوگام همچنین براساس لایه‌های به کار رفته در آن، به دو گروه تک لایه و دولایه تقسیم می‌شود.

اجرای ایزوگام های عایق بندی پشت بام در کرج

ایزوگام‌های تک لایه از پلی استر ظریف و منعطف دوخته شده و ایزوگام دو لایه از تیشو و پلی استر ضخیم با استحکام بالا تشکیل شده است. آخرین دسته بندی ایزوگام بر اساس روکش است که به دو گروه با روکش آلومینیومی‌و بدون روکش آلومینیومی‌تقسیم می‌شود. روکش آلومینیومی‌به علت منعکس کردن نور آفتاب، برای اماکنی که در معرض تابش مستقیم نور هستند، بهترین گزینه است. از ایزوگام بدون روکش آلمینیومی‌ هم معمولا برای عایق کاری سرویس‌های بهداشتی، پی‌ها و … استفاده می‌شود. ایزوگام ، نام تجاری و بازرگانی گونه‌ای از عایق رطوبتی صنعتی و مدرن ساخته شده از قیر و الیاف مصنوعی است و نوعی عایق اماده است.و با استفاده از گرما بر بستر بام و مکان مورد نظر نصب و چسبانده می‌شود و از ایزوگام برای عایق کردن سطوح مختلفی همچون پی، دیواره، کف و بام ساختمان‌ها و استخرها برای جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت استفاده می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید. 

عایق ایزوگام عایق ایزوگام، انواع پوشش رطوبتی

مزایای عایق ایزوگام :

  • انعطاف پذیری بالا
  • مقاوم در برابر شوک‌های حرارتی،انبساط و انقباض به علت دارا بودن لایه پلی استر
  • سبک بودن به مقدار حدود ۴ کیلوگرم بر متر مربع
  • مقاوم درگرمای ۱۳۰ + درجه و سرمای ۴۰- درجه
  • مقاوم در برابر پوسیدگی و شکنندگی
  • اجرای سریع و آسان.

ایزوگام ، نام تجاری و بازرگانی گونه‌ای از عایق رطوبتی صنعتی و مدرن ساخته شده از قیر و الیاف مصنوعی است و نوعی عایق اماده است.و با استفاده از گرما بر بستر بام و مکان مورد نظر نصب و چسبانده می‌شود و از ایزوگام برای عایق کردن سطوح مختلفی همچون پی، دیواره، کف و بام ساختمان‌ها و استخرها برای جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت استفاده می شود.