اجرای پوشش قیری انعطاف پذیر و محافظتی بتن : پوشش قیری پوششی انعطاف پذیر و محافظ است که به آن روکش آسفالت نیز می­ گویند. این یک پوشش محافظ و ضد آب بسیار خوب به ویژه در سطوح پایه ­های بتنی است. پوشش قیری از مواد پایه قیر ساخته شده است و برای قرار گرفتن در معرض گرما مناسب نیست، به این دلیل که قرار گرفتن طولانی مدت در معرض گرما آن را بسیار ضعیف، بی دوام و شکننده می کند. چسب های عایق رطوبتی با توجه به کاربردها و مصارف آنها متفاوت می باشند برای خرید اینترنتی چسب عایق رطوبتی باید مراکز خریدی را پیدا نمایید که این محصول را با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب به فروش می رساند و معمولا قیمت این چسبها با توجه به کاربرد خاص آن، نوع چسب و مرکز خریدی که از آن محصول را خریداری می نمایید، شرکت سازنده ی آن و حجم آن متفاوت می باشد.

اجرای پوشش قیری انعطاف پذیر و محافظتی بتن

برای سهولت جهت عایق نمودن سطوح مختلف از هرگونه رطوبتی از اسپری عایق رطوبتی استفاده می نمایند اسپریهای عایق رطوبتی با استفاده از بهترین مواد رزینی صنعتی و عایق رطوبتی نانو طراحی گردیده است و برای سطوح مختلف سیمانی، چوبی و فلزی به راحتی مورد استفاده قرار می گیرد. ایجاد یک عایق رطوبتی برای بتن ها یکی از مواردی می باشد که می توان به منظور ایجاد لایه حفاظتی مقاوم در برابر آب انجام داد. ایجاد چنین لایه ای مقاوم، بتن را در برابر عوامل بیرونی تخریب پذیر مقاوم کرده و باعث عدم نفوذ آب و رطوبت به داخل بتن ها خواهد شد. از آن جا که بتن ها خاصیت جذب رطوبت و نم را دارند، ممکن است در صورت مجاورت با آب های آلوده و کثیف، آن را به جان خود گرفته و زود تر در پروسه ی تخریب قرار بگیرند. بنابراین، در آب بندی و عایق بندی رطوبتی بتن ها باید نهایت توجه را به کار برد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رطوبتی بتن عایق رطوبتی بتن, عایق کاری سازه بتنی

عایق رطوبتی غشای قیری روشی رایج است که معمولا برای سطوح با شیب کم استفاده می ­شود. غشای قیری دارای قابلیت اشتعال روی پوسته خود و یک نوع غشای خود چسب می باشد. ترکیبات خودچسب شامل آسفالت، پلیمرها و فیلرها می ­باشد. نوع خودچسب دارای ماندگاری پایینی است زیرا با گذشت زمان خاصیت چسبندگی غشا کاهش می یابد. این ماده مخلوطی است که از مایعات آلی تشکیل شده است که بسیار لزج، چسبناک و ضد آب هستند.