عایق بندی و ایزوگام کردن پشت بام ساختمان در کرج : عایق بندی و ایزوگام کردن پشت بام، از جمله کارهایی که حتما به آن نیاز پیدا می کنید. شاید شما هم دوست داشته باشید که ایزوگام و یا عایق کاری پشت بام را خودتان یاد بگیرید. اگر چه ایزوگام پشت بام یک کار تخصصی است، اما می توانید به راحتی آن را یاد بگیرید و انجام دهید. ما در این آموزش به صورت مرحله به مرحله نحوه عایق بندی و ایزوگام پشت بام را آموزش می دهیم تا بتوانید این کار را به سادگی و همانند یک متخصص انجام دهید و از پرداخت هزینه‌های اضافی برای انجام این کار آسوده شوید.

عایق بندی و ایزوگام کردن پشت بام ساختمان در کرج

ایزوگام به علت سبک بودن و داشتن انعطاف بالا و مقاوت بسیار زیاد کاربرد های گوناگونی دارد کاربرد ایزوگام بر حسب نوع محل مصرف بسیار متنوع می‌باشد . ایزوگام قادر است در شرایط محیط اسیدی و بازی مقامت کند . ایزوگام به دلیـل عدم پوسیدگی ، وزن بسیار سبک ، ترمیم آسان و مقاومت در بـرابـر عواملی چـون آب ، رطوبت ، گرمـا ، سرما ، ماوراء بنفش خورشید بسیار کاربردی و موثر است . در کل ایزوگام می تواند به تنهایی یک عایق رطوبتی کامل محسوب ‌شود . و در سالهای اخیر از طرف فعالان صنایع مختلف از استقبال بسیار خوبی بهره مند شده است . از ایزوگام برای عایق بندی رطوبتی پشت بام ها ، استخر ها ، دیواره های منازل و … استفاده می شود . با استفاده از ایزوگام بعنوان لایه و یک عایق رطوبتی همه تا حدودی آشنا هستیم. بعنوان مثال همه میدانیم که از ایزوگام جهت محافظت بنا و یا سازه در برابر نفوذ آب و یا رطوبت از بیرون ساختمان به داخل مورد استفاده بسیار دارد. استفاده برای جلوگیری از آب باران به داخل و تنها در طبقات آخر یک بنا و یا پشت بام نزد عموم جامعه برای ایزوگام بیشترین مفهوم را دارد.انتخاب بهترین ایزوگام برای پشت بام اولین نکته در هنگام خرید عایق رطوبتی است که دقت بسیار و شناخت کافی از متریال و نوع و قیمت ایزوگام را نیاز دارد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ایزوگام پشت بام ایزوگام پشت بام, عایق بندی رطوبتی

عوامل گوناگونی وجود دارد که در تعیین میزان هزینه های نصب ایزوگام تاثیرگذارند . از جمله این موارد میتوان به نوع ایزوگام استفاده شده و متراژ مساحت پشت بام اشاره کرد . علاوه بر آن، سایر خدمات مرتبط با این فرآیند که شامل تشخیص محل نشتی و نم سقف یا دیوار، تعمیرات ناودان، رفع چاله ها و محل تجمع آب، ترمیم جداسازی عایق های فرسوده و خراب و… می شوند در هزینه نصب ایزوگام پشت بام اثرگذار و مهم خواهند بود .