قیمت و هزینه اجرای ایزوگام عایق رطوبتی : مهمترین ماده تشکیل دهنده عایق رطوبتی ایزوگام قیر است. علاوه بر قیر، الیاف تیشو و پلی استر و فویل آلومینیومی و مواد پلیمری دیگر در ایزوگام استفاده می شود. این امر موجب می شود یک لایه قیر مانند ایجاد و جلوی رطوبت را بگیرد و باعث عدم نفوذ رطوبت به هر سطح و مکانی می شود. قابلیت های ایزوگام آن چنان است که در بسیاری از سطوح کاربرد دارد. امرزوه با تغییر در نحوه تولید و انتخاب بهترین مواد اولیه امکان استفاده از ایزوگام در مکان های بسیاری وجود دارد.

قیمت و هزینه اجرای ایزوگام عایق رطوبتی

نصب ایزوگام هزینه ی کمتری به همراه دارد نسبت به قیرگونی و در عایق نانو هزینه متفاوت هست در بعضی محصولات مثل عایق دو جزئی برابر با ایزوگام و در بعضی محصولات مثل عایق بی رنگ کمتر از ایزوگام و در بعضی محصولات مثل عایق سفید بیشتر از ایزوگام است. از آنجایی که عایق نانو به سطح زیر کار خود؛ اجازه تنفس می‌دهد؛ از رویش قارچ و کپک و پیدایش شوره نیز جلوگیری می‌کند. ایزوگام ساختار یکپارچه‌ای ندارد و لایه رویی آن به مرور زمان بر اثر تابش‌های خورشید از بین خواهد رفت و بر اثر سرما خشک و شکننده خواهد شد. ولی در قیر گونی و عایق نانو سطح عایق شده یکپارچه است و عایق نانو در برابر سرما مقاوم است و شکسته نمی شود.قیر گونی و ایزوگام برای عایق کاری جاهایی که در معرض فشار منفی آب(ورود آب از پشت دیوار به داخل سازه) هست مثل استخر عایق کاری پی و دیوار های طبقات منفی مناسب نیستند چون آب های سفر های زیر زمینی و رطوبت خاک وارد بتن شده و عایق را از دیوار جدا می کند و ایزولاسیون دچار مشکل می شود برای عایق کاری جاهایی با فشار هیدرولیکی آب حتما باید از عایق دو جزئی نانو استفاده شود»،عایق دو جزئی نانو بام هم جلوی فشار مثبت آب و هم فشار منفی آب را می گیرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق ایزوگام عایق ایزوگام, فروش انواع ایزوگام

برای اجرای ایزوگام نیاز است که عایقی که به صورت جامد است تحت حرارت بالا به مایع تبدیل شود و بعد از آن مورد استفاده قرار گیرد. این کار معمولا برای فرد نصاب و همچنین کل ساختمان خطرات زیادی دارد. همچنین بر خلاف ایزوگام، نانو پلیمر غیر قابل اشتعال می‌باشد. ایزوگام قابلیت انعطاف برای جاهای غیر مسطح مثلاً گنبد مساجد دور لوله‌ها و جاهای پر پیچ و خم مثل آب‌نما رو ندارد و در قیر گونی نیز نمی‌شود قیر داغ رو به این نقاط برد و در عایق نانو انعطاف بالای دارد برای اجرا و تمام نقاط ساختمان را می‌شود با آن عایق کاری کرد، برای همین منظور استفاده از عایق نانو برای عایق کار سرویس‌های بهداشتی سقف گنبد و سقف‌های شیروانی و پله‌های ورزشگاه‌ها و کانال‌های انتقال آب بسیار مناسب است.