موارد استفاده از عایق های برودتی در ساختمان : عایق برودتی از هدر رفت انرژی و انتقال حرارت به درون و بیرون ساختمان جلوگیری می کنند. مصارف استفاده از این فرآورده در استفاده از عایق های حرارتی و برودتی در قسمت های مختلف از جمله سقف، کف، دیوار، کانال های هوا، لوله های سرمایشی و گرمایشی و غیره امکان پذیر می باشد. عایق برودتی و عایق حرارتی دو دسته از رایج ترین انواع عایق هستند که در واقع هر دوی آن ها عایق های انرژی به حساب می آیند و از اتلاف انرژی جلوگیری می کنند. عایق های حرارتی از جنس های مختلفی مانند پشم شیشه، پشم سنگ، پرایت، تخته های فیبری، پلاستیکی و… ساخته شده اند و نقش اصلی آن ها جلوگیری از هدر رفت انرژی گرمایی است.

موارد استفاده از عایق های برودتی در ساختمان

عایق های برودتی هم دقیقا به همین هدف یعنی جلوگیری از اتلاف انرژی طراحی و تولید شده اند و از هدر رفت انرژی سرمایشی تولید شده در ساختمان جلوگیری می کنند. می توان گفت رایج ترین و معروف ترین انواع عایق برودتی و حرارتی عایق های فومی هستند که به ترتیب از خروج سرما و گرما از محیط مورد نظر جلوگیری می کنند. نحوه عملکرد هر کدام از عایق ها بسته به جنس عایق و سایر ویژگی های آن متفاوت است. امروزه از عایق برودتی برای جلوگیری از انتقال سرما به بیرون و درون ساختمان استفاده می شود. این عایق اهمیت بسیار زیادی در صنعت ساختمان دارد، زیرا از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند. عایق های برودتی به دو دسته معدنی و پلیمری تقسیم می شوند. رنگ های عایق، پلیمری محسوب می شوند. عایق های معدنی نسبت به عایق های پلیمری از مقاومت بسیار بالاتری برخوردار می باشند و کاربرد بیشتری دارند. برخی انواع این عایق ها مانند پشم سنگ و پشم شیشه در برابر عواملی چون حریق نیز مقاومت بسیار بالایی دارند. عایق های معدنی در مکان های مختلفی از جمله سقف ها، دیوارها، کف، لوله های سرمایشی و گرمایشی و کانال های هوا مورد استفاده قرار می گیرند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

بهترین عایق سرما بهترین عایق سرما, عایق های برودتی

متریال و مواد و الیاف های مورد استفاده برای جلوگیری از هدر رفت انرژی دارای تنوع زیادی بوده و از نظر درجه عایق بودن با هم تفاوت دارند. این الیاف و مواد را می توان بر اساس فاکتورهای مختلفی دسته بندی نمود. به عنوان مثال، در حالت کلی دو گروه عایق معدنی و پلیمری در صنعت مورد استفاده قرار میگیرد. هر یک از این دو گروه دارای زیر مجموعه های متعددی بوده و کاربردهای متفاوتی دارند.