نصب انواع عایق ها و چسب های درزگیر نواری : نوار درزگیر برزنتی همانطور که از نامش پیداست برای درزگیری منافذ بین اشیا و حتی هوابندیِ نقاط اتصال بکار می رود. کاربرد نوار درزگیر برزنتی در صنعت دارای زیرشاخه های فراوانی می باشد. از جمله صنایعی که می توان در کاربرد نوار درزگیر برزنتی مطرح کرد صنایعی مثل مخابرات، الکترونیک،ماشین سازی،تهویه مطبوع و عایق بندی می باشد. با توجه به دامنه وسیعِ کاربردِ نوار درزگیر برزنتی در صنعت عایق بندی ابتدا به شرحِ ویژگی های آن در این زمینه می پردازیم. 

نصب انواع عایق ها و چسب های درزگیر نواری

در صنعت تاسیسات با انجام عایق بندی بر روی سطوح داکت های هوا و لوله های آب سرد و گرم،برای تکمیل مراحل عایق بندی و پوشش نقاط اتصال که بصورت درزهای سر باز باقی می مانند از نوار درزگیر برزنتی استفاده می گردد.  این فرایند باعث محافظت کاملِ محل این درزها شده و از نفوذ آب، رطوبت و حتی تجمع باکتری و تشکیل قارچ و کپک جلوگیری می کند. همرنگی و تناسب ساختار ظاهریِ نوار درزگیر برزنتی، کاربرد آن را بر روی سطوحی مثل عایق الاستومری (رولی و لوله ای) در برابر انواع نوارهای درزگیر توجیه پذیرتر می نماید. از آنجا که شرکت گوهر شیمی عایق پایتخت فعالیت وسیعی در زمینه تولید، فروش و نصب انواع عایق ها و چسب های درزگیری از جمله عایق الاستومری دارد لذا تولید و ارایه این محصول (نوار درزگیر الاستومری) جزو برنامه های اصلی این شرکت محسوب می شود.  مقاومت دماییِ مناسبِ نوار درزگیر برزنتی در برابر حرارت و برودت، کاربرد آنرا در سیستم های گرمایشی و سرمایشی میسر و مقدور ساخته است. جنس این نوع نوار درزگیر از متریال الاستومر می باشد که برای درزگیری بین پنجره و درب ها همچنین فضای خالی بین کانال های کولر استفاده می گردد همچنین از این محصول در صنعت خودروسازی نیز برای درزبندی درب ها , صداگیری داشبورد و صندوق اتومبیل استفاده می شود . جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

نوار درزگیر الاستومری نوار درزگیر الاستومری, انواع عایق های درزبندی

نوار درزگیر که برای پوشاندن درزها و اتصالات عایقکاری استفاده میشود درواقع چسب برزنتی محل عایق کاری را تکمیل می کند تا عایق کاری از هر جهت مطمئن شده و از پرت حرارت و انرژی جلوگیری شود. این نوار چسب دارای قدرت چسبندگی بسیار زیاد میباشد که در صنایع یخچال سازی،لوازم خانگی،بتن ریزی،خودروسازی و… مورد استفاده قرار میگیرد و دارای خاصیت ضد آب میباشد نوار درزگیر چسبدار از جنس عایق و به صورت چسبدار می باشد. این نوارهای درزگیر جهت اطمینان از عدم نفوذ گرد و غبار و بخار آب، تقویت اتصال درز عایق ها، جلوگیری از اتلاف انرژی از محل درزها مورد استفاده قرار می گیرند. قابل ارائه در عرض های 2، 3، 5، 7، 10 سانتیمتر.