عایق های نانو رطوبتی جایگزین عایق های سنتی : مواد آب بندی سنتی صرفاً به عنوان روکشی بر روی سطوح قرار می گیرند و به این طریق سطوح را عایق بندی می کنند، به این دلیل امکان از بین رفتن آنها زیاد و عمرشان کوتاه است؛ اما عایق رطوبتی نانو با داشتن ذرات بسیار ریز به راحتی از منافذ میکروسکوپی عبور کرده و به درون مصالح نفوذ می‌کند، بنابراین دیرتر از بین رفته و کارایی بسیار بالاتری دارد. این محصول یک لایه کاملاً نامرئی با خاصیت ضد میکروبی بر روی سطـح تشکیل می دهد . این پوشش، بهداشت در منازل را با جلوگیری از نفوذ باکتری ها و ویـروس ها پدید می آورد.

عایق های نانو رطوبتی جایگزین عایق های سنتی

همچنین آلاینده ها و ریزگردها را می توان به راحتی از سطوح دور نمود و دیگر نیازی به استفاده از مواد ضدعفــونی کــننده جهت تمیز کردن نیست. پوشش اعمال شده بر روی سطح کاشی در حمام و سرویس های بهداشتی، از رشد و نمو باکتری ها و قارچ ها و دیگر عوامل بیماری زا جلوگیری میکند . اینخاصیت گندزدایی با توجه بدون بو بودن بسیار بهتر از مواد شوینده شیمیایی و سفیدکننده ها است. شرایط محیطی مخرب یکی از مشکلات عمده انواع سطوح و نمای ساختمانی بوده که بر دوام آنها تأثیر جدی می‌گذارد. استفاده از نانو پوشش‌ها در مصالح ساختمانی، راهی ساده و ارزان برای حفظ و محافظت از سطوح در برابر انواع آسیب‌ های ناشی از نفوذ رطوبت، نفوذ آلاینده‌های محیطی نظیر آب و باران، پدیده های هوازدگی و… می‌باشد. نانو پوشش اکریلیک، یک عایق رطوبتی بر پایه تکنولوژی نانو بوده که جهت حفاظت نماهای ساختمانی در برابر شرایط محیطی مخرب و ایجاد خاصیت آبگریزی بر روی آن‌ها، فرموله شده است. بنابراین با اجرای عایق رطوبتی نانو بر روی انواع سطوح بتنی، سنگی و…، غشایی حاوی میلیون‌ها ذرات نانو آبگریز میکروسکوپی در سطح ایجاد می‌گردد. این غشاء مانع ورود آب،گرد و غبار و… به داخل سطوح بستر می‌شوند. بنابراین سطوح آغشته شده به این مواد در برابر آسیب‌های ناشی از نفوذ آب یا رطوبت مثل خوردگی‌، شوره زدگی، هوازدگی، یخ زدگی، رشد قارچ، رشد کپک و… محافظت می‌شوند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

نانو عایق رطوبتی نانو عایق رطوبتی, اجرای عایق نانو

نانو تکنولوژی (فناوری نانو) در جهان مدرن انقلاب صنعتی ایجاد نموده که از کاربردهای بی شمار آن می توان به استفاده از پوشش های نانو در صنایع ساختمانی اشاره داشت. در واقع، با بهره گیری از فناوری نانو در سازه ها می توان به بهبود خواص و کیفیت سیمان و بتن مورد استفاده در سازه های ساختمانی، ایجاد پوشش عایق مناسب، افزایش مقاومت در برابر سایش و خوردگی و حرارت و... دست یافت. اجرای پوشش های نانو بر روی نمای ساختمان (سیمان، سنگ، آجر نما، چوب ، کاه گل و ... ) با استفاده از جدیدترین مواد انجام می شود.