نصب و اجرای عایق ایزوگام آب بندی در ساختمان : ایزوگام نوعی پوشش مقاوم از قیر و الیاف های مختلف مصنوعی می‌باشد که به وسیله حرارت به سطح مورد نظر چسبانده می‌شود. ایزوگام پوشش بسیار مقاومی برای جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت می‌باشد که معمولا عمر آن حدود ۱۰ سال می‌باشد. همچنین امروزه در بیشتر ساختمان‌ها در مرحلهٔ پی و فونداسیون و در ایزولاسیون دیوارها، سرویس‌ها و پشت بام، ایزولاسیون یک لایه عایق رطوبتی صورت می‌گیرد و تا ۴۰ سال پیش عایق بندی رطوبت ساختمان‌ها که به صورت سنتی با استفاده از قیر و آسفالت انجام می گرفت و مقاومت بسیار خوبی را نداشتند. امروزه با پیدایش عایق های مختلف ایزوگام جای خود را به این عایق های مقاوم و بادوام دادند.

نصب و اجرای عایق ایزوگام آب بندی در ساختمان

ایزوگام پایه آب جایگزین ایزوگام سنتی قابل استفاده به عنوان عایق رطوبتی سطوح سیمانی، گچی، شیروانی های فلزی و سیمانی، موزائیک، در پشت بام، مخازن، استخر و دیوار است. ایزوگام پایه آب محصولی با کارکرد عایق نانو جایگزین ایزوگام است که از نظر ساختار فیزیکی به صورت مایع و بر پایه ترکیبات پلیمر و نانو ذرات سیلیس در ابعاد ۷ نانو متر و پلیمر هست این یعنی اینکه ایزوگام پایه آب، نانو پلیمر جایگزین ایزوگام هست و به صورت ترکیبی با سیمان به همراه توری فایبرگلاس بر روی انواع سطوح ساختمانی همچنین برای آب بندی هر نوع  سطحی که ذیلا توضیح داده می شود  قابل اجرا می باشد. ایزوگام پایه آب که از مواد نانو جایگزین ایزوگام تشکیل می شود در حقیقت چسب نانو جایگزین ایزوگام است که با اجرای آسان توسط قلم مو بر روی سطح اعمال می شود و با توجه به ترکیبات پلیمر و نانو چسبندگی خوبی بر روی انواع سطوح ساختمانی حتی سطوح فلزی دارا می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.
عایق کاری با ایزوگام عایق کاری با ایزوگام, عایق های رطوبتی در کرج

ایزوگام در واقع به عنوان عایق حرارتی و رطوبتی هم چنین پوششی مقاوم از قیر و الیاف مصنوعی است. ایزوگام با گرما چسبانیده می شود و از نفوذ آب جلوگیری می کند. موارد کاربرد ایزوگام پدیده هایی صنعتی هستند که جدیدا به دانش و تجربه متکی شده، در نتیجه با پیشرفت فناوری میتوان به افزایش کاربرد های آن امیدوار بود. همچنین تجربه ثابت کرده است طی گذر زمان، با پیشرفت علم و فناوری، مقاومت ایزوگام های تولید شده نیز افزایش می یابد. محصول ایزوگام ویژگی‌هایی که دارد؛ از نظیر سبکی و مقاومت بالا و نیزبه عنوان برترین عایق حرارتی میان مشتریان مورد استفاده قرار می گیرد.