واترپروف کردن استخر بتنی با مواد نانو در کرج : یکی دیگه از کاربرد های زیاد مواد نانو در  آب بندی استخر است . که به کمک آن می توان استخر را تا سالیان سال ضد آب کرد . از دیرباز ضد آب کردن استخر ها همیشه دغدغه ای اصلی بوده است . به هر روشی هم که استخر را عایق بندی می کرده اند باز هم دچار ترک خوردگی ، نشتی می شد . و باعث تخریب اطراف استخر و نشست می شود . در استخر هایی که در خانه ها و باغ ها وجود دارد این نشتی به پایه های ساختمان راه پیدا می کند و خسارت های زیادی را برای ما در پی دارد .اما آب بندی به روش نانو با فناوری جدید این نگرانی ها را برای ما از بین برده است .به طور که طول عمر بالا و خاصیت کشسانی خیلی از دغدغه ها اعم از ترک خوردگی استخر ، نشست استخر را به طور کلی پوشش داده است .

واترپروف کردن استخر بتنی با مواد نانو در کرج

نانوذرات فقط شکاف ها و شکستگی مواد را پر نمی کنند، بلکه می توان با مواد آب بندی نانو از استخر در برابر ورود هر گونه مواد اضافی دیگری که ممکن است از محیط خارجی حاصل شود، محافظت کرد. استفاده از عایق رطوبتی نانو به عنوان واترپروف کننده استخر طرفداران زیادی دارد، زیرا اجازه می دهد تا رطوبت موجود در سطح از منافذ خارج شود و بدین ترتیب با خشک نگه داشته شدن بسترها، میزان نشتی و یا آسیب های داخلی استخر کاهش می یابد. نانوذرات حتی در برابر فشارهای ناشی از نوسانات شدید دما، اشعه ماوراء بنفش، فشار آب و شرایط مختلف آب و هوایی نیز مقاوم هستند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

آب بندی استخر با مواد نانو آب بندی استخر با مواد نانو, اجرای انواع پوشش نانو

این ویژگی به آنها اجازه می دهد تا به خوبی به بستر بچسبند و از آسیب دیدن آن در شرایط مختلف جلوگیری کنند. این در حالی است که غشاءهای ضد آب سنتی در مجاورت با گرما تمایل بیشتری به شکستن دارند. ضد آب نانو به طور معمول با استفاده از اسپری برای بسترهای متخلخل مانند سیمان و سنگ استفاده می شود. این محصول بسیار منعطف بوده و در برابر نوسانات دمایی دچار ترک خوردگی نخواهد شد. برای جلوگیری از ورود مایعات خارجی به سطح کاشی کاری شده نیز از این روش استفاده می شود. همانگونه که گفته شد، عایق رطوبتی نانو معمولا بی رنگ بوده و همین ویژگی باعث می شود که زیبایی کاشی ها حفظ شود.