قیمت عایق سفید مایع نانو تراس در کرج : عایق سفید نوعی عایق رطوبتی و حرارتی بر پایه رزین های اکریلیک است. استفاده از عایق سفید به دلیل خواص بسیار برتر نسبت به عایق های سنتی نظیر ایزوگام، قیر گونی و آسفالت بهترین جایگزین جهت پوشش بام است. این محصول نوعی پوشش الاستومری است که پس از خشک شدن لایه ای الاستیسیته و کاملا آب بند روی سطح تشکیل می دهد و کاملا با محیط زیست سازگار است و در برابر اشعه خورشید (UV)، مقاومت بالایی دارد و تولید می گردد.

قیمت عایق سفید مایع نانو تراس در کرج

عایق سفید عمدتاً جهت عایق کاری رطوبتی برای پشت بام های سیمانی، آسفالت، ورق های گالوانیزه، نمای ساختمان  و دیوارهای رو به باران، دیوارها، کف سرویس های بهداشتی، آشپزخانه، پی ساختمان، اطراف ناودان‌ها، کانال های آب، استخرها و باغچه‌ ها، عایق حرارتی و رطوبتی کانکس ها، سقف سوله ها، پاسیوها، مرغداری ها، دامداری ها و… مورد استفاده قرار می گیرد. عایق سفید (بام) یکی از محصولات مناسب برای جایگزینی عایق‌ های سنتی است که با بالاترین کیفیت و قیمتی مناسب در مجموعه عایق رطوبتی ارائه می‌ شود. عایق سفید کلیه سطوح افقی و عمودی را با ایجاد پوشش یکپارچه، بدون درز، یکنواخت و چسبندگی بالا پوشش می‌ دهد. با اجرای عایق سفید نانو در ساختمان، از هدر رفتن مصرف انرژی تا 45 درصد در ساختمان جلوگیری می‌شود. سفیدی تأثیر بسزایی در خنک نگه‌ داشتن ساختمان در فصول گرم سال دارد. قیمت عایق سفید بام نسبت به دیگر انواع عایق کاری، قیمتی مناسب‌ تر دارد. عایق سفید نوعی عایق رطوبتی بر پایه آب است که مانع از نفوذ آب و رطوبت می‌شود. عایق سفید نانو به علت انعکاس نور خورشید از گرم شدن سطح جلوگیری می‌کند و همچنین کمک می‌کند تا گرمای جزیره‌ای در شهر کاهش یابد. عایق سفید جایگزینی مناسب برای عایق‌ های سنتی مانند ایزوگام و قیرگونی است که بر پایه مواد آکریلیک و پلیمری ساخته می‌شود. به عایق سفیدی که برای بام استفاده می‌ شود، بام سفید می‌گویند. قیمت عایق سفید برای عایق کاری نسبت به سایر روش‌ ها مناسب‌ تر است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق سفید تراس عایق سفید تراس, عایق کاری رطوبتی سفید

این عایق جدید مایع تک جزئی بر آب پایه ساخته می شود. این نوع پوشش تکنولوژی روز اروپا در خصوص ایزولاسیون بام ها ، کف سرویس های بهداشتی، بالکن ها، نمای ساختمان ها و .. می باشد .( جایگزین پیشرفته و توانمند برای انواع ایزولاسیون هایی چون ایزوگام ، قیرگونی و.. ) مقاومت این محصول در برابر دماهای متفاوت (۱۵۰+۵۰- ) ، بارزترین صفت این محصول است که آن را از عایق های رطوبتی سنتی دیگر متمایز می سازد و بدون تردید تنوع رنگ ره آورد زیبا شناختی این پوشش می باشد.