قیمت پوشش حرارتی نسوز عایق سلولزی در کرج : این مدل عایق دارای قیمت مناسبتر و ارزانتری نسبت به دیگر عایق ها می باشد. به همین دلیل از قابلیت فروش بالایی برخوردار است، و برای افرادی که به دنبال خرید این محصول با قیمت ارزان و مناسب می باشند، گزینه مناسب محسوب می شود. عایق حرارتی نسوز سرامیکی دارای مدلهای مختلفی می باشد. انواع مختلف مدل سرامیکی شامل الیاف فله ای، پتوی سرامیکی، مدل سرامیکی و برد سرامیکی می باشد‌. از مواد اولیه قدیمی به کار رفته برای تولید عایق حرارتی نسوز عایق سلولزی را می توان نام برد.

قیمت پوشش حرارتی نسوز عایق سلولزی در کرج

مواد به کارفته برای ایجاد عایق سلولزی کاغذ و چوب و دیگر مواد سلولزی می باشد‌. برای تولید عایق حرارتی نسوز از چسب های قوی استفاده می شود که داری قدرت مقاومت بالایی در برابر آتش باشند. عایق های سلولزی از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند به طوری که آنها را برای استفاده مجدد بازیافت می کنند. نوع دیگر عایق حرارتی، عایق پشم سنگ می باشد، این عایق از سنگهایی با جنس سیلیس تهیه شده است. عایق پشم سنگ دارای کاربردی مشابه با پشم معدنی می باشد، عایق ذکر شده از دمای ۸۵۰ سانتی گراد برخوردار می باشد. عایق پشم سنگ به دلیل این که دارای منافذ و سوراخ های بسته زیادی می باشد، احتمال می رود که باعث رشد قارچ و حشرات موذی بشود. بنابراین باید تا حد امکان این موارد را بررسی کنیم تا دچار خطرات احتمالی ناشی از این موارد نشویم. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق حرارتی نسوز عایق حرارتی نسوز, انواع پوشش حرارتی

در ضمن این عایق از ورود و پخش گازهای مضر جلوگیری می کند. عایق پشم سنگ هم مانند عایق سلولزی قابلیت بازیافت و استفاده مجدد را دارا می باشد و این برای عایق پشم سنگ یک مزیت محسوب می شود. عایق پشم سنگ موارد استفاده آن شامل صنایع پالایشگاهی، صنایع نیروگاهی، صنایع غذایی، ساختمان ها و تاسیسات و بستر کشت بدون خاک می باشد. میزان حرارت قابل تحمل در این عایق هم ارتباط مستقیمی با نوع پشم سنگ به کار رفته شده دارد. این محصول از قابلیت بسیار بالایی برخوردار می باشد، زیرا سبب بالا رفتن ایمنی صنعت پتروشیمی و پایین آوردن میزان هزینه پتروشیمی تا مقدار قابل توجهی می باشد.