پخش رنگ استخر نانو جایگزین عایق سنتی استخر : یک رنگ رزین اکریلیک بر پایه آب است که عایق رطوبتی را بهبود می بخشد و ترک های ریز را پر می کند و پوششی یکنواخت برای عایق کاری سطوحی که دائماً در مجاورت آب و رطوبت هستند ارائه می دهد. عایق ضد آب استخر با چسبندگی، کشسانی و مقاومت بالا در برابر محلول های شیمیایی، مطمئن ترین عایق ضد آب با پایه نانو می باشد. نانو عایق استخر غیر سمی، بی بو، ضد قارچ، ضد جلبک و قابل اجرا بر روی تمامی سطوح می باشد. عایق ضد آب جایگزین پوشش قیری، ورق های پلیمری و سایر مواد سنتی برای عایق کاری استخر و مخازن آب می شود. نانو عایق استخر بهترین گزینه برای رنگ آمیزی مخازن آب آشامیدنی و رفع نشتی در تمامی سطوح در کمترین زمان و کمترین هزینه می باشد.

پخش رنگ استخر نانو جایگزین عایق سنتی استخر

عایق استخر یا عایق مایع نانو جایگزین پوشش قیری، ورق های پلیمری و سایر مواد سنتی برای عایق استخر و مخازن آب می شود. رنگ استخری بر پایه نانو به دلیل کاربرد آسان برای مصرف کنندگان، یکی از پرطرفدارترین عایق های استخر و مخزن آب برای مخازن ذخیره آب کشاورزی و استخرهای پرورش ماهی می باشد. رنگ استخر بسیار انعطاف پذیر است و شبیه لاستیک است. به هیچ وجه نمی شکند و کنده نمی شود و می توان از آن در انواع سازه های آبی با هر اندازه استفاده کرد. رنگ استخری برای پوشش و محافظت از سطوح بتنی و سیمانی برای جلوگیری از نفوذ آب و رشد خزه و جلبک استفاده می شود. رنگ نانو استخری بر اساس رزین های مقاوم در برابر آب فرموله شده و چسبندگی بالایی بر روی سطوح بتنی و سیمانی دارد. همچنین در برابر ضربه و سایش نیز مقاوم است. با استفاده از رنگ استخری نانو  و داشتنن خاصیت نانو در بافت رنگ دیگر نیاز به استفاده از رزین های پوششی، بر روی سطح رنگ نیست. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

رنگ استخری نانو رنگ استخری نانو, انواع عایق نانو

رنگ استخری نانو با داشتن خاصیت خود تمیز شوندگی و عدم جذب آلاینده‌ ها و رطوبت ماندگاری بسیار بالایی دارد و با توجه به چسبندگی بالای رنگ استخری به سطح، هیچ گونه پوسته و یا ترک در بافت آن ایجاد نمی‌شود. این محصول امروزه بسیار قابل اهمیت بوده و کاربرد و مزایای زیادی را با خود به همراه داشته است.