عرضه انواع مواد عایق کردن استخر ذخیره آب : کاشی کاری بیشتر برای استخرهای خصوصی اجرا می شود. آب بندی استخر با ایزوگام، نسبت با عایقکاری استخر سیمانی با کاشی، هزینه کمتری دارد. از جمله مزایای آب بندی با کاشی می توان به این موضوع اشاره کرد که تمیز کردن آن بسیار راحت تر است. همچنین زیبایی آن نیز به مراتب بیشتر می باشد. یکی ارزان‌ ترین روش‌ های عایق کاری استخر سیمانی، استفاده از رنگ است. استفاده از رنگ جزء بهترین روش‌ های آب بندی استخر محسوب نمی‌شود و طول عمر کمتری نسبت به کاشی‌کاری دارد. در ادامه انواع رنگ‌هایی را که برای عایق کاری استخر سیمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد، معرفی خواهیم کرد.

عرضه انواع مواد عایق کردن استخر ذخیره آب

برای عایق کردن استخرهای خاکی ذخیره آب و آب بندی آنها از پوشش ها و مواد مختلف و گوناگونی استفاده می شود که هر کدام مزایا و معایبی دارند. برخی از پوشش ها به طور سنتی اجرا میشدند که هنوز هم به خاطر هزینه های پایین و سهولت اجرا کاربرد دارند. گرچه میزان آب بندی آن ها نسبت به سایر پوشش ها تفاوت چشمگیری داشته باشد. به طور کلی پوشش های متداول برای عایق کردن استخر خاکی عبارتند از:

  1. پوشش با خاک غیر قابل نفوذ
  2. پوشش و عایق بندی با مصالح ساختمانی
  3. پوشش بتنی
  4. پوشش با مواد قیری یا ایزوگام
  5. پوشش گیاهی
  6. پوشش استخر با مواد پلاستیکی و پلیمری

عایق کردن استخر آب و استفاده از پوشش ها علاوه بر آن که برای جلوگیری از نشت آب و انجام آب بندی می باشد، برای جلوگیری از آب شستگی دیواره و نفوذ آب به داخل دیوارهای استخر (و در نتیجه تخریب آن) و نیز جلوگیری از بروز مشکلات زهکشی و بالا آمدن سطح آب در اطراف استخر می باشد. بنابراین عایق کردن استخر خاکی یک کار با اهداف چند منظوره است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

آب بندی استخر با ایزوگام آب بندی استخر با ایزوگام, عایق های رطوبتی استخر

توسط پوشش های قیری اصولاً برای آب بندی استفاده می شود تا افزایش مقاومت استخر در مقابل آب شستگی. مواد قیری استفاده شده به عنوان پوشش استخر ممکن است به صورت آسفالت گرم، آسفالت سرد با قیر مایع و قیر ماسه اجرا شوند. همچنین ممکن است عایق بندی استخر با استفاده از قیرگونی انجام گیرد. گرچه این روش ارزان قیمت است، اما عمر پایینی دارد. از بهترین مزایای ایزوگام استخری می توان به اجرای آن با هزینه کم اشاره کرد. شما می توانید به راحتی از یک تیم حرفه ای بخواهید تا این کار را برای شما اجرا کند. همچنین امکان استفاده از ایزوگام طرح دار نیز در آن وجود دارد.