بهترین عایق های حرارتی نانو مایع در ساختمان : همه ما می‌دانیم که اصول مصرف بهینه انرژی؛ در ساختمان ها و خانه هایمان بسیار اهمیت دارد. تا اکنون هم راهکار های زیادی برای مصرف بهینه و کاهش اتلاف انرژی در ساختمان ها و صنعت های مختلف شنیده ایم. یکی از روش های روز و مدرن که نسبت به اتلاف انرژی گرمایی و سرمایی استفاده هوشمندانه ای از آن می‌شود، رنگ عایق حرارتی نانو است. با استفاده از عایق حرارتی نانو بر سطوحی که لازم است تا عایق شوند، این رنگ را استفاده کرده و عایق حرارتی را می‌توانیم بر این سطوح اعمال کنیم. ساختمانی که عایق حرارت خوبی در آن اعمال شده باشد از امنیت بالایی هم برخورد دار است. قیمت رنگ عایق حرارتی نسبت به هر پوشش دیگری نسبت به ویژگی های این محصول اهمیت بالا تری دارد.

بهترین عایق های حرارتی نانو مایع در ساختمان

عایق حرارتی نانو وقتی به صورت مایع باشد، دست شما را برای اجرا روی هر سطحی باز می گذارد. زیرا شما می توانید با استفاده از انواع ابزار نقاشی مثل برس، غلطک یا پیستوله آن را پیاده کنید. توجه داشته باشید که این نوع عایق های حرارتی نانو پلیمر به شکل رنگ بوده و بر پایه هیدروکربن ها هستند. این موضوع باعث می شود تا هم در هزینه مواد اولیه خود برد کنید، و هم برای اجرای آن کاهش چشم گیری در هزینه های کارتان به وجود بیاید. لازم به ذکر است که اصلا مهم نیست سطح اجرای کار شما از چه جنسی باشد. یعنی شما به راحتی روی فلز، چوب، سنگ و ... می توانید عملیات عایق کاری ر انجام دهید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

پوشش های حرارتی نانو رنگی پوشش های حرارتی نانو رنگی، مواد نانو عایق کاری

موارد مصرف عایق حرارتی نانو : 

  • قابلیت استفاده در روی پشت بام ها و شیوانی ها ، سطوح مختف باعث میشود تا به راحتی دما رو از خود عبور ندهند.
  • کم شدن دمای سطح خارجی مکان هایی که همیشه باید خنک بمانند. فضایهای مثل راکتورها ، مخازن آب ف سوخت و … می بایست همیشه خنک باشد. با پوشش های حرارتی نانو میتوان محیط بیرونی این محیط ها را همیشه خنک نگهداشت.
  • در صنایع مختلفی همانند پتروشیمی ها ، پلایشگاه ها و صنایع ترکیبی نظامی باعث کاهش مثرف سوخت در این تجهیزات میشود. این تجهیزات به طور معمول مصرف انرژی بالایی دارند. ولی در صورت استفاده از پوشش نانو میتوان باعث کاهش مصرف انرژی در این صنایع شد.
  • گرمای شدید در برخی استانهای جنوبی در هه فصول و گرمای خورشید در سایر استان ها در فصل گرما باعث میشود. تا دمای تجهیزات خنک کننده جهت جبران افزایش دما در خانه ها را کاهش دهیم.
  • در صورت استفاده از عایق حرارتی نانو در سطح دیوارها به عنوان پوشش حرارتی باعث کاهش انتقال دما به محیط خانه شده و در نتیجه مصرف انرژی کاهش پیدا میکند.