نحوه استفاده از اسپری قیر و عایق بام : تمامی سطوح در تماس با آب، مانند کف کولر، سطوح غوطه ور داخل آب مانند استخر و محل هایی که امکان نفوذ آب یا پوسیدگی وجود دارد، مانند کف آشپزخانه، لوله ها و شکاف ها و هم چنین سطوح زیرین و زیر گلگیر اتومبیل مورد استفاده قرار می گیرد. اسپری قیر به عنوان محافظ رنگ بدنه خودرو در برابر زنگ‌زدگی و خوردگی طراحی‌شده است و با پوششی قدرتمند، انعطاف‌پذیر و ضد رطوبت، محصولات خودرویی را در برابر گردوغبار و رطوبت حفظ می‌کند. به‌طور معمول زنگ‌زدگی قطعات فلزی یک امر کاملاً طبیعی است که ممکن است برخی از قطعات در مجاورت هوا دچار زنگ‌زدگی شوند که راه‌های متفاوتی وجود دارد اما متأسفانه بعضی از این محصولات باعث آسیب رسیدن به ساختار خود فلز خواهد شد، پس بهتر است از محصولی استفاده کنیم که نتیجه مطلوب را به ما بدهد.

نحوه استفاده از اسپری قیر و عایق بام

زنگ آهن یا زنگ‌زدگی فلزات زمانی اتفاق می‌افتد که سطوح در تماس طولانی‌مدت با آب و رطوبت قرار بگیرند در این شرایط فلزات با اکسیژن ترکیب و طی فرایندی اکسید می‌شوند که درنهایت به خوردگی فلز و تبدیل‌شدن سطح آن به رسوب قرمز و قهوه‌ای می‌انجامد. در گام اول زنگ زدگی ها، چربی ها و رنگ های قدیمی را با استفاده از فرچه سیمی، سمباده و یا تینر پاک کنید. قوطی را برای مخلوط شدن ترکیبات داخلی خوب تکان دهید. بعد از آن در فاصله ۲۵ الی ۳۰ سانتی متر از سطح مورد نظرتان در چند نوبت تا رسیدن به ضخامت حدود ۳۰۰ میکرون ( معادل ۰.۳ میلیمتر) اسپری نمایید. بهتر است دمای ۱۵ الی ۳۵ درجه سانتی گراد فعالیت انجام شود. چون محصول خاصیت ضد شره کردن و زمان خشک سریعی دارد، فاصله زمانی بین دو لایه اسپری کردن، حداکثر ۱ دقیقه می باشد و زمان زیادی هدر نمی رود. بدون هیچ شره و کثیف کاری می‌توان در سطح عمودی با ۷ الی ۸ بار اسپری کردن به ضخامت مورد نظر دست پیدا کرد. ۱۲ ساعت بعد سطح مورد نظر قابل استفاده است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

اسپری قیر در کرج اسپری قیر در کرج، انواع عایق قیری

عایق کاری سطوح سوراخ شده و قسمت هایی که دچار نشت آب می شود یکی از فعالیت های دردسر دار می باشد. در واقع، عایق کاری یک لایه پوشش محافظ بر روی پشت بام، دیوار، لوله و تاسیسات قرار می دهد و در برابر رطوبت و نم ایجاد شده محافطت می کند و از ورود آسیب های جدی به ساختمان، تاسیسات و حتی کف کولر و … جلوگیری می کند.