عایق کاری استخرها با مواد نانو رطوبتی : ساخت استخر و مخازن، نیازمند آب بندی، عایق کاری صد در صد و مقاوم کردن سازه در مقابل فشار آب می باشد. از موارد مهم که در اجرای عایق استخر باید به آن توجه کرد، عایق‌ بندی بولت‌ ها است.  در اکثر مخازن و استخرها جهت عایق‌کاری محل بولت‌ ها، از چسب‌ ها، درزگیر ها، انواع رزین‌ ها و چسب‌ های پایه آب و یا پایه شیمیایی استفاده می‌ شود. این مواد با افزایش دمای آب (به دلیل نداشتن ضریب الاستیته مناسب) دچار ترک و پوسته شدن می‌شوند و مشکلاتی برای عایق‌ بندی به وجود می‌ آورند. برای عایق‌ کاری با مواد نانو، ابتدا باید اسپنسرها و بوشن‌ های پلاستیکی که وظیفه نگهداری از میلگرد را دارند تخریب کرد. سپس با استفاده از ملات سیمان (استفاده از ملات مشابه بتن بهتر است، زیرا با بتن چسبندگی بیشتری ایجاد می‌شود) همراه با مواد نانو این محل‌ها را ترمیم کرد.

عایق کاری استخرها با مواد نانو رطوبتی

نفوذ آب یکی از عواملی است که باعث نم و رطوبت در استخر و ساختمان ها می شود و اگر برای جلوگیری از آن اقدامی نشود باعث ایجاد خسارت و کاهش عمر مفید ساختمان می شود، عایق رطوبتی امروزه در بسیاری از صنایع کاربرد دارد. این نوع عایق پوششی است که امروزه می توان در عایق بندی پشت بام ها، استخر، دیوار ها و لوله ها در برابر نفوذ آب استفاده نمود، این نوع عایق از انواع مختلفی تشکیل شده است و هر کدام از آن ها برای مکان به خصوصی استفاده می شود. انواع عایق های رطوبتی استخرها را می توان به چهار دسته تقسیم بندی نمود جهت خرید عایق استخر می توانید با ادامه این نوشته همراه ما باشید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کاری استخر عایق کاری استخر, انواع مواد آب بند استخر

انواع عایق استخر :

  1. عایق های استخری بر پایه پلیمر
  2. عایق های استخری بر پایه اپوکسی
  3. عایق های استخری بر پایه اکریلیک
  4. عایق های استخری بر پایه سیمان پلیمری
  5. عایق های استخری نانو.

استخرهایی که دچار شکاف و ترک خوردگی شده اند را بایستی با استفاده از عایق استخر بازسازی کرد و آن ها را کاملا پوشش داد، زیرا همین عوامل باعث نشتی استخرها می شوند. بنابراین باید در اسرع وقت خدمات بازسازی استخرهای قدیمی صورت گیرد. دلیل به وجود آمدن ترک ها، ضعیف بودن خاک اطراف دیوارها و نگهداری آب بیش از حد ظرفیت می باشد. عایق کاری رطوبتی استخر با استفاده از مواد نانو برای مصرف کننده بسیار کار آسان و راحتی می باشد. اما گروه متخصص شرکت دکتر نانو علاوه بر تولید با کیفیت ترین رنگ عایق استخر و عرضه به بازار فروش، خدمات ترمیم و بازسازی استخرهای قدیمی با عایق نانو را نیز انجام می دهد. شما می توانید بر اساس ملاحظات فنی و طراحی مناسب، استخر قدیمی خود را با کم ترین هزینه توسط مجموعه دکترنانو به استخری مدرن و امروزی تبدیل نمایید.