کارایی عایق رطوبتی نانو و مزایای اجرای آن : در هنگام ساخت خانه، تنها افراد حرفه‌ای و متخصص به حفظ و نگهداری آن فکر می‌کنند. و عمده افراد تنها به دنبال ساخت و اتمام کار ساخت هستند. اما این واقعیت که سازه‌ها در طول زمان در معرض فرسایش هستند و نیاز به تعمیر و مرمت دارند غیر قابل انکار است. هنوز هم مالک های ساختمان، سالانه هزینه‌های بسیاری برای مرمت و نگهداری بناها و سازه‌ها در برابر خوردگی و خسارت‌ های رطوبت زدگی پرداخت می‌کنند. چراکه رطوبت معضلی است که مواد و مصالح ساختمانی مقاومت زیادی در برابر آن ندارد.

کارایی عایق رطوبتی نانو و مزایای اجرای آن

عایق رطوبتی نانو تولید شده از مواد پلیمری با فناوری نانو که رشته ای از دانش کاربردی و فناوری است ، تحول عظیمی در صنعت ایزوگام ایجاد کرده است. فناوری نانو در تولید ایزوگام و تولید عایق رطوبتی نانو و با ترکیب شدن مواد مختلف در زیر سطح های مولکولی و در مقیاس نانومتر و همچنین با ایجاد پیوندهای دوار پلیمری هواگذر و بر اثر تاثیراتی که روی سطح می گذارد باعث افزایش طول عمر عایق رطوبتی نانو می گردد و به همین علت عایق رطوبتی نانو از نظر اقتصادی هم به صرفه است و هم طول عمر زیادی دارد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق سفید عایق سفید, انواع پوشش عایق نانو

مزیت‌های عایق های نانو :

  • قیمت عایق رطوبتی نانو علیرغم کیفیت بالایی که دارد بسیار مقرون به صرفه است.
  • طول عمر فوق العاده بالایی دارند و اگر طرز استفاده از عایق رطوبتی به درستی دنبال شود می‌توانند تا ۳۰ سال نیز مقاومت کنند.
  • قابل اجرا بر روی طیف گسترده ای از سطوح هستند. لذا جنس سطح از مصالح ساختمانی یا فلزی باشد باز هم قابل پوشش دهی با این رنگ‌ها هستند.
  • رنگ بندی های مختلفی دارند و شما می‌توانید فام های ظاهری متعددی را از آنها داشته باشید. اما پایه رنگ آنها سفید است.
  • بوی تندی را ندارند و تکنسین های اجرایی به راحتی می‌توانند با این پوشش‌ها برای مدت طولانی کار کنند.
  • دچار ترک و پوسته شدن نمی شوند و با حداکثر چسبندگی برای سال‌ها پایداری خود را حفظ می‌کنند.

با استفاده از این عایق‌ها تا حد زیادی می توانید تاثیر رطوبت بر نما و در نتیجه عمر مفید ساختمان را به صفر برسانید و خودتان را از زحمت های نماشویی و ترمیم و مرمت بنا راحت کنید. شما باید بدانید که عایق‌های رطوبتی کاربرد های بسیاری دارند اما این روزها استفاده از آنها در عایق بندی نمای ساختمان بسیار مورد توجه پیمانکاران و ساختمان سازان قرار گرفته است. اگر بگوییم صحبت کردن از مزایای این محصول نانو ساعت‌ها زمان نیاز دارد، دروغ نگفته‌ایم، مزایایی همچون خاصیت تمیز شوندگی آسان، مقرون‌ به‌ صرفه بودن، جلوگیری از تغییر رنگ سطوح، وزن سبک و سرعت در عایق‌کاری تنها گوشه‌ای از مزایای این نوع عایق‌کاری است.