خرید رنگ عایق استخر آب بندی در کرج : عایق استخری، رنگی بر پایه رزین آکریلیک پایه آب است که به‌منظور آب‌ بندی بهبود یافته و با پر کردن ترک‌های مویی، پوششی یک پارچه را برای ایزولاسیون سطوحی که در مجاورت دائم آب و رطوبت هستند ایجاد می‌کند. عایق استخری آبی با قابلیت چسبندگی و ارتجاعی بسیار بالا و مقاومت در برابر محلول‌های شیمیایی، مطمئن‌ترین عایق رطوبتی بر پایه پودر های میکرونیزه معدنی و رزین های پایه آب است. عایق رطوبتی استخر غیرقابل اشتعال، غیر سمی، بدون بو، ضد قارچ و ضد جلبک است و بر روی کلیه سطوح قابل‌ اجرا می‌باشد. عایق‌ رطوبتی‌ استخر (عایق آبی استخر) جایگزین ایزوگام، ورق پلیمری و سایر مصالح سنتی جهت ایزولاسیون استخر و مخازن آب است. عایق استخری بهترین گزینه برای رنگ‌ آمیزی مخازن آب شرب و نشت گیری کلیه سطوح در کوتاه‌ ترین زمان و با کمترین هزینه ممکن است.

خرید رنگ عایق استخر آب بندی در کرج

این روش از راهکارهای عایق جدید استخر به حساب می آید و در مقابل نشتی آب بسیار کار آمد است. شما می توانید برای ایجاد عایق استخر نانو، مواد این کار را با ملات سیمان مخلوط کنید و برای سیمان کاری یا نرمه کشی در فرایند اجرا به کار ببرید. در روش دیگر شما می توانید برای رنگ آمیزی و ایزولاسیون همزمان استخر، مواد عایق نانو را با انواع رنگ استخری که پایه ترکیب با آب یا اکریلیک هستند ترکیب کنید. این کار نه تنها برای طراحی فضا به شما آزادی عمل بیشتری می دهد، بلکه خیال شما را از بابت آب بندی استخر راحت می کند. این روش به دلیل سهولت در اجرا و قیمت مناسب از طرف بسیاری افرا توصیه می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

رنگ استخری نانو رنگ استخری نانو, عایق بندی انواع استخر

همانطور که می‌دانید یکی از مکان‌های مناسب برای تفریح استخر‌ها می‌باشند و استخر‌ها نیز مانند دیگر سازه‌ها به نگهداری و مراقبت نیاز دارند و باید برروی آن‌ها عایق استخر اعمال شود. استخر‌ها را عمدتا از سیمان و مواد نفوذ پذیر می‌سازند که این مورد ممکن است باعث نفوذ آب در میان مواد سیمانی و خرابی یا ترک استخر شود. بنابراین باید  استخر‌ها را برای جلوگیری از تخریب یا نشت آب عایق بندی کرد زیرا این عایق بندی مانند استفاده از عایق حرارتی در منازل باعث صرفه جویی در مصرف انرژی محیط، کمتر شدن  هزینه تعمیرات و نگهداری از استخر می‌شود. در هنگام عایق کاری استخر باید از موادی استفاده کرد که مناسب عایق کردن باشند و همچنین عایق رطوبتی قوی باشند و در هنگام مواجه شدن با آب تحت تاثیر تشکیلات بیولوژیکی سبب ایجاد جلبک نشوند.