فروش عایق های الاستومری فومی لوله در سراسر کشور : ماده اصلی سازنده عایق الاستومری نیتریل فوم است که به آن خاصیت ارتجاعی می بخشد. انعطاف پذیری عایق الاستومری بسیار بالاست و از مقاومت حرارتی مناسب در برابر حرارت و نفوذ بخار آب برخوردار می باشد. این عایق برای عایق کاری و پوشش تاسیساتی نظیر بویلرها، انواع لوله ها، سوله ها، مخازن و صنایع مختلف کاربرد دارد. قیمت عایق الاستومری در مقایسه با عایق پشم سنگ کمی گران تر است. این فوم عایق وزن بسیار سبکی دارد و به صورت چسب دار یا بدون آن مورد استفاده قرار می گیرد. فوم الاستومری نه تنها عایق حرارتی می باشند، بلکه به عنوان عایق صوتی از انتقال سر و صدا نیز جلوگیری می کنند. 

فروش عایق های الاستومری فومی لوله در سراسر کشور

عایق الاستومری در ۳ درجه مختلف در بازار وجود دارد. اولین مدل آن می‌تواند از دمای ۱۰۴ درجه سانتی‌گراد تا ۱۸۲ درجه سانتی‌گراد را تحمل کند که بیشتر در سیستم‌های تجاری به کار می‌رود. دومین مدل آن‌ها می‌تواند از دمای ۱۷۶ درجه سانتی‌گراد تا ۱۸۲ درجه سانتی‌گراد را تحمل کند و بیشتر در مکان‌هایی که دمای بسیار زیادی دارند استفاده می‌شود. نوع سوم آن می‌تواند از دمای ۱۲۱ درجه سانتی‌گراد تا ۱۸۲ درجه سانتی‌گراد را تحمل کند و بیشتر در فولاد ضد زنگ به کار می‌رود. هر سه مدل از عایق‌های نام برده شده قابلیت انعطاف‌پذیری دارند و عایق‌های انبساطی سلول بسته به شمار می‌آیند. این نوع از عایق‌ها به طور معمول بدون هیچ گونه ریتاردر بخار نصب می‌شوند. هنگامی از ریتاردرهای رطوبتی استفاده شود که تاسیسات در محیطی با دمای بسیار پایین و رطوبت بالا قرار داشته باشند. هنگام استفاده از این عایق‌ها در فضاهای خارجی برای جلوگیری کردن از تابش پرتو ماورا بنفش بهتر است از پوشش‌های محافظت‌کننده استفاده کنید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کاری لوله ها عایق کاری لوله ها, پوشش عایق لوله تاسیسات

عایق کاری لوله ها فرآیندی است که مزایای زیادی برای سیستم لوله کشی به همراه دارد که باعث افزایش راندمان کار در حال انجام می شود.

برخی از اهداف عایقکاری لوله به شرح زیر است:

  • برای جلوگیری از اتلاف حرارت
  • برای جلوگیری از افزایش گرما
  • برای جلوگیری از تراکم
  • برای محافظت در برابر سرما
  • برای ایجاد حفاظت پرسنل در برابر دمای بالا برای بدن انسان
  • برای کاهش انتشار CO 2
  • برای اطمینان از پایداری دمای فرآیند
  • برای کاهش صدای سیستم لوله کشی

روکش باید برای محافظت از عایق در برابر تأثیرات آب و هوا، بارهای مکانیکی، آتش سوزی و آلودگی های بالقوه خورنده اعمال شود. انتخاب روکش مناسب به عوامل مختلفی از جمله بار کاری، بار باد، دمای محیط و برخی شرایط دیگر بستگی دارد.