قیمت عایق های آکوستیک فومی لوله در کرج : لوله‌ ها نقش اساسی در بسیاری از فرآیندهای صنعتی بویژه در تاسیسات نفت و پتروشیمی ایفا می‌کنند. این لوله‌ ها بخش‌ های اصلی سازه‌های نیروگاهی مانند توربین‌ها و بویلرها را به یکدیگر متصل می‌کنند. به کمک این لوله‌ها است که جریان ماده و انرژی امکان‌ پذیر می‌شود. برای این‌که چنین فرآیندهایی به درستی انجام بگیرند، مواد موجود در لوله‌ ها باید در شرایط عملیاتی خود مانند دما، ویسکوزیته و فشار مناسب قرار بگیرند. به همین دلیل، علاوه بر نصب صحیح لوله‌ها، بهره‌گیری از عایق لوله نیز در دستیابی به این اهداف اهمیت بالایی دارد. در این مطلب به بررسی عایق لوله و نحوه نصب و انواع آن پرداخته می‌شود.

قیمت عایق های آکوستیک فومی لوله در کرج

از جمله عایق‌ های ارزان‌ قیمت می‌توان به عایق‌های فومی یا عایق‌ های «فوم خاکستری» (Grey Foam) اشاره کرد. این عایق‌ها به طور معمول از فوم پلی‌اتن تشکیل شده‌اند. از عایق‌ های فومی در لوله‌کشی‌ فضای داخلی یا لوله‌کشی ساختمان‌ها بهره می‌گیرند. این عایق‌ ها در اندازه‌های مختلف عرضه می‌ شوند. عایق حرارتی لوله ای ساده سبک و انعطاف پذیر بوده و ضریب انتقال حرارت پایینی دارند.استفاده از این عایق ها باعث صرفه جویی درهزینه های انرژی شده وعملیات نصب آن براحتی صورت می گیرد. عایق حرارتی لوله ای ساده مقاومت بالایی در برابر نفوذ رطوبت و بخار، خوردگی، رشد قارچ و کپک، آتش، روغن و مواد شیمیایی داشته و بدون HCFC, HFC, CFC و گرد و غبار و الیاف است. ضمنا هیچ حساسیت پوستی و تنفسی برای کاربر یا نصاب ایجاد نمی کند.نگهداری و نظافت آسان از دیگر مزیت های این دسته از عایق های حرارتی شمرده می شود. در مواردی که لوله ها در دمای زیر دمای محیط کار می کنند، این امکان وجود دارد. بخار آب در سطح لوله متراکم می شود.این باعث رطوبت شده و رطوبت باعث خوردگی در لوله می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کاری لوله نفت عایق کاری لوله نفت, عایق های لوله گاز

پس، جلوگیری از تراکم در سطح لوله بسیار مهم است. عایق سازی لوله می تواند از تشکیل این رطوبت جلوگیری کند، چون دمای سطح عایق در اطراف لوله با دمای سطح لوله متفاوت است. تراکم رخ نمی دهد اگر دمای سطح عایق بالاتر از دمای هوا است. عایق سازی شامل نوعی مانع بخار آب یا مولد بخار، از عبور آب از عایق به سطح لوله جلوگیری می کند. به عنوان یک قاعده کلی، برای لوله کشی داخلی باید لوله گالوانیزه را به آلومینیوم ترجیح دهیم. از آنجایی که مقاومت مکانیکی، مقاومت در برابر آتش و دمای سطح پایین در مقایسه با روکش آلومینیومی بالاتر است و همچنین قیمت لوله گالوانیزه نسبت به آلومینیوم مقرون به صرفه تر است . در محیط های خورنده مانند لوله کشی در فضای باز از  آلومینیوم ، فولاد ضد زنگ یا پلی استر تقویت شده با شیشه به عنوان روکش استفاده می شود.