عایق کاری نمای ساختمان متناسب با سطح نما : خراب شدن دیوارها و سقف ساختمان ها و از بین رفتن رنگ دیوارها از جمله رایج ترین مشکلاتی می باشد که به دلیل نفوذ رطوبت به داخل ساختمان اتفاق می افتد و بسیاری از افراد با این مشکل پر دغدغه مواجه می باشند که امروزه با پیشرفت تکنولوژی ضد آب سازی نمای ساختمان با واترپروف و نانو در اولویت معماران و طراحان قرار گرفته است چرا که عایق نبودن نمای خارجی ساختمان علاوه بر خرابی و نشت رطوبت به داخل ساختمان معضلات دیگری چون طلبه کردن گچ، خراب شدن رنگ دیوار و کاغذ دیواری ها و هم چنین خراب شدن وسایل های تکیه زده بر دیوارها خواهد داشت؛ که برای برطرف کردن این مشکلات نیاز به کنده کاری و ترمیم دیوارها می باش که این امر اتمام کننده مشکل نفوذ رطوبت به داخل ساختمان نبوده و در چندی دیگر باز هم با این مشکل مواجه خواهیم بود از این رو تنها راه جلوگیری از اتفاق این مشکل ضد آب سازی نمای ساختمان ها می باشد.

عایق کاری نمای ساختمان متناسب با سطح نما

روش های بسیاری برای آب بندی کردن نمای ساختمان ها ارائه می شود که واترپروف کردن نمای ساختمان یکی از بهترین و مناسب ترین روش هایی می باشد که به صورت عمقی نفوذ کرده و تمامی سوراخ ها و درزهای نما را می پوشاند. در این بخش به صورت گذرا به مواد مناسب برای عایق کاری هر کدام از مصالح نما می پردازیم :

عایق کاری آجر نما : مشکل عمده در نمای آجری شوره زدگی سطح در اثر نفوذ آب به آجر می باشد . استفاده از مواد نانو یا رزین ها برای عایق کاری نمای آجری کفایت می کند و در حالت معمول نیازی به استفاده از دیگر مواد آب بندی سطح نمی باشد .

عایق کاری نمای سنگی : بهتر است که برای سنگ نما از مواد نانو استفاده شود . به همین منظور ابتدا بندکشی نما ترمیم شده و سپس سنگ نما عایق کاری می شود . جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رطوبتی نمای ساختمان عایق رطوبتی نمای ساختمان, انواع عایق های نانو

استفاده از رزین برای سنگ نما سبب براق شدن نما میشود از همین رو استفاده از این مواد برای نمای سنگی سلیقه ای می باشد .

عایق کاری نمای شیشه و کامپوزیت : منافذ اصلی ورود آب در نماهای ساخته شده از شیشه و کامپوزیت، درز بین دو کامپوزیت و نقاط اتصال شیشه به دیگر مصالح ساختمانی می باشد . برای عایق کاری و آب بندی این درز ها از فوم های لوله ای و چسب پلی یورتان استفاده می شود .

عایق کاری نمای سیمانی : برای آب بندی نمای سیمانی با توجه به شدت جذب آب نما، می توان به ترتیب از مواد نانو، مواد پلیمری و عایق های دو جزئی استفاده می شود .