خواص رنگ عایق نانو پلیمری برای انواع سطوح : رنگ عایق نانو، عایق همزمان رطوبت، حرارت، الکتریسیته می باشد و مقاوم در برابر اشعه uv اسیدها، بازها، مواد خورنده، شوینده، غیر آتش زا است. اجرای بسیار سریع و خشک شدن سریع ، انعطاف پذیری بالا، امکان اجراء بر روی سطح عمودی ، افقی و شیبدار این رنگ ها از کاربرد این نوع عایق پلیمری می باشند.

خواص رنگ عایق نانو پلیمری برای انواع سطوح

یکپارچه بودن سطح و بدون اورلب حتی در سطوح فلزی، استفاده آسان، انعکاس گرمای آفتاب و به طبع آن پایین آوردن دمای داخل به طور محسوس ، صرفه جویی در انرژی و بازگشت هزینه در مدت چند سال ، رنگ بندی های متنوع ، تحمل گرمایی و برودتی بالا منفی 40- تا 150+ ، وزن سبک آن از ویژگی ها و مزایای این محصولات عایق بندی نانو پلیمری می باشد.

خواص رنگ عایق نانو :

  • آب بندی کامل سطوح.
  • اجرای سریع به صورت یکپارچه.
  • بدون درز سبک برای پشت بام سطوح دیگر ساختمانی.
  • قابلیت ایجاد ضخامت بالا می باشد.

عایق رطوبتی سفید به صورت تک جزئی ارائه می گردد. این عایق پلیمری از نظر ظاهری شباهت زیادی به رنگ دارد که پس از خشک شدن و تشکیل پلیمر کاملا آب بند و به جهت الاستیسیته بالا (کش سانی ۱۰۰%) ترک و پوسته نمی گردد و توسط خود فرد قابل اجرا می باشد. رنگ آمیزی و حفاظت سطوح بتن و سیمان جهت پیشگیری از رخنه آب و ایجاد حفاظ مناسب برای پیشگیری از رشد جلبک و میکروارگانیسم های زنده که به سطح استخر چسبیده و افزایش می یابند و ضمن استفاده اکسیژن آب سبب بوی بد شدن و گندیدگی آب استخر می شود. مصرف رنگ استخری نانو حتماً باید در خشک‌ترین زمان و حالت زیر آیند سیمانی انجام شود ، چون که پلیمرهای موجود در رنگ استخری نانو پلیمری به رطوبت نداشته و بهترین حالت خشک شدن رنگ استخری نانو پلیمر توسط نور خورشید و گرما و باد می‌باشد.

رنگ نانو پلیمر رنگ نانو پلیمر, عایق کاری با مواد پلیمری

آشنایی با انواع رنگ نانو:

رنگ معمولی :

دارای پلیمرهای بسیار مستحکم و رزین آب بندی می باشد که باید با جنس زیرکار همخوانی داشته و بر یک پایه باشند . پیگمنت های موجود در رنگ نانویی فقط توانایی رنگ دادن به پلیمر و رزین را دارند که در واقع هیچ فرقی در کیفیت و روش رنگ آمیزی به وجود نمی آورند.

رنگ آکریلیکی :

همچنین رنگ اپوکسی در استخر هایی که دارای ارتفاع کمی هستند سریعا شکسته و پوسته می شوند . برای اطلاع از چگونگی انتخاب رنگ مناسب هر سطح با داشتن اطلاعات ساخت و آگاهی از نحوه آب بندی با کارشناسان شرکت گوهر ابنیه پایتخت تماس حاصل فرمائید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.