ترمیم و دربندی سقف شیروانی با انواع ماستیک : توجه داشته باشید اندازه دامنه برای سقف شیروانی با توجه به منطقه و اقلیم انتخاب می‌ شود. هر چه باران شدت بیشتری داشته باشد دامنه بزرگ‌ تر است. در قسمت ورودی و تراس باید لبه‌ های سقف جلوتر از بنا جاگذاری شود تا آب وارد حریم خانه نشود. ناودانی‌ هایی انتخاب شود  که قطر آن مناسب میزان بارندگی منطقه‌ تان باشد تا آب باران به‌ راحتی هدایت شود.

ترمیم و دربندی سقف شیروانی با انواع ماستیک

چنانچه در منطقه‌ ای هستید که برف و باران زیاد می‌ بارد حتما شیب سقف مناسب انتخاب شود تا از تجمع آب باران یا برف بر روی سقف جلوگیری شود. به درزبندی و عایق‌ بندی صحیح سقف دقت داشته باشید. با کوچک‌ ترین روزنه‌ ای آب وارد ساختمان می‌ شود به‌ خصوص در قسمت اتصال دو شیب به یکدیگر. توجه داشته باشید نوع ورق انتخابی برای سقف در میزان قیمت نهایی تأثیر بالایی دارد. در نتیجه پوشش سقف را مناسب با بودجه‌ انتخاب شود.

ترمیم شیروانی با ماستیک ترمیم شیروانی با ماستیک, درزبندی سقف شیروانی

ماستیک یکی از روش های ترمیم و درز بندی پشت بام و لکه گیری شیروانی هایی که خراب شدند می باشد. درز بندی شیروانی و پشت بام به کمک چسب ماستیک یک راه آسان است که بدون نیاز به ایزوگام می توان آن را انجام داد. چسب های ماستیک امروزه در ترمیم خرابی شیروانی ها نیز کاربرد بسیاری دارند. ماستیک JF-100 ماده ای یک جزئی به صورت مخلوطی از قیر و پلیمر است که جهت پرکردن درزهای انبساطی و اجرایی بتن به کار می رود و از مقاومت شیمیایی و مکانیکی مناسبی برخوردار بوده و دارای چسبندگی بسیار خوبی بر روی انواع مختلف سطوح می باشد. این نوع ماستیک در برابر عوامل جوی بسیار مقاوم و به طور طبیعی حالت ارتجاعی خود را حفظ می کند. ماستیک درزبندی JF-100 به صورت سرد قابل استفاده بوده و در برابر حلال های شیمیایی و مواد نفتی مقاومت مطلوبی از خود نشان می دهد.

موارد مصرف ماستیک JF-100 :

  • درزهای اجرایی و انبساط بتن.
  • درزهای دور لوله های بتنی و لوله های آب.
  • درزهای بین پیاده روها، پل ها، سقف های شیروانی (شیبدار) و درزهای آسفالتی.
  • درزبندی بین ورقهای فلزی و لوله های بتنی و اتصالات.

ماستیک های درزگیر برای طیف گسترده ای از موارد تولید می گردد نظیر سازه هایی که تحت فشار آب قرار ندارند. (اکثر سازه ها و پروژه های صنعتی) و سازه هایی که تحت فشار آب قرار دارند مانند لوله ها، سدها، کانال ها، خیابان ها، بزرگراه ها و فرودگاه ها، ... جهت اطلاع از فروش محصول و مشاوره جهت انتخاب صحیح محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.