نحوه اجرا ملات آب بندی الاستومری در محمدشهر : ملات آب بندی بر پایه رزین های آکریلیک با تکنولوژی نانو ساخته شده که قابلیت آب بندی وسخت کنندگی و روان کنندگی همزمان را در ملات یا بتن های حجیم و یا به عنوان لایه پیوند زا در ترمیم سازه ها و برای نصب سرامیک روی دیوار و کف، سنگ مرمر، موزائیک، کاشی معدنی، آجر لعاب دار و سنگ های طبیعی به عنوان ملات پر مقاومتی به کار می رود.

نحوه اجرا ملات آب بندی الاستومری در محمدشهر

ملات آب بندی ظاهری شیری رنگ دارد که پس از ترکیب در ملات یا بتن کاملاً بی رنگ می شود. این محصول قابلیت ترکیب در هر نوع ملات سیمانی، بتنی و گچی را دارا می باشد. بالا بردن مقاومت کششی و خمشی سازه های سیمانی و بتنی، افزایش اسلامپ بتن (خاصیت روان کنندگی) در نسبت آب به سیمان ثابت یا حفظ اسلامپ در نسبت آب به سیمان پایین تر، قابلیت استفاده از چسب بتن و ملات آب بندی به جای ضد یخ بتن از طریق افزایش سرعت هیدراتاسیون و کاهش زمان گیرش، بالا بردن میزان همگرایی، پیوند و چسبندگی اجزاء تشکیل دهنده بتن و انواع مصالح، افزایش دانسیته (تراکم) و کاهش نفوذپذیری بتن (ساخت بتن آب بند)، بالا بردن چشمگیر مقاومت سایشی و ترافیکی، فراهم نمودن تنفس سازه ای، قابل استفاده به عنوان لایه ی میانی در انواع ملات و بتن با هر ضخامتی مرد استفاده می باشد.

مایع ملات آببندی مایع ملات آببندی, چسب ملات آببندی بتن

ملات آب بند الاستومری یک ترکیب دو جزیی الاستومر، منعطف و اصلاح شده با پلیمر است که جهت حفاظت و آب بندی سطوح بتنی، سیمانی، آجری و برخی سنگ های طبیعی به علت خاصیت ایجاد پل بر روی ترک ها به کار می رود. ملات آب بند الاستومری انعطاف پذیر دو جزئی پایه سیمانی، اصلاح شده با پلیمر می باشد.

خواص و اثرات ملات آب بند کننده :

  • فاقد مواد تضعیف کننده بتن است.
  • چسبندگی بسیار عالی به زمینه دارد.
  • در برابر فشار هیدرواستاتیک مقاوم است.
  • پس از خشک شدن به صورت لایه سخت و نفوذپذیری در می آید.
  • دارای تاییدیه آب آشامیدنی DVGW W 270 می باشد.
  • در برابر نفوذ آب های مهاجم بتن مطابق استاندارد DIN 1048 مقاوم است.

چنانچه امکان ترک خوردن آنی در سطح وجود داشته باشد، بهتر است از ملات آب بند کننده استفاده شود. در مناطق گرم و مرطوب پوشش ممکن است در طول سخت شدن چسبناک گردد. اگر این پدیده اتفاق افتاد، پوشش را به شکل مه مانند با آب به مدت 24 ساعت مرطوب نموده تا از تکمیل فرآیند هیدراتاسیون اطمینان حاصل شود. فشار منفی آب در طول شرایط یخبندان می تواند به پوشش صدمه بزند. ملات آب بند الاستومری را می توان با انواع رنگ های بدون حلال، پوشش ها و ملات های منعطف دیگر پوشش داد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.