نصب ایزوگام مرغوب در انواع سطوح ساختمان : ایزوگام نوعی عایق رطوبتی صنعتی و مدرن ساخته شده از مواد نفتی است. این جمله خلاصه ترین تعریف صحیح درباره ایزوگام است: ایزوگام را می شود روی تمام سطوح استفاده کرد. این عایق بسیار سبک مستحکم و قابل انعطاف است و به راحتی بر روی سطوح مختلف نصب و اجرا می شود. ایزوگام و عمر مفید بالای آن درکنار نصب آسان باعث محبوبیت هرچه بیشترش در میان عموم مردم شده است. ایزوگام استاندارد و باکیفیت می تواند تا ۱۵ سال دوام داشته باشد و از نشت آب به لایه زیرین سطوح مختلف جلوگیری نماید.

نصب ایزوگام مرغوب در انواع سطوح ساختمان

عایق کاری با ایزوگام عایق کاری با ایزوگام, بهترین عایق بام سازه

برای این مورد حتما با مهندس ساختمان خود صحبت کنید و از او مشورت بگیرید. ولی در هر صورت این وزن اضافه شده به حدی زیاد نیست که ساختمان را دچار مشکل کند؛ چون تمامی این وزن در تمامی سطح پشت بام پخش می شود. جهت اطلاع از قیمت های ایزوگام کاری، آشنایی با محصولات عایق بندی ایزوگام و همچنین چگونگی ثبت سفارش با مشاوران شرکت گوهر ابنیه پایتخت در تماس باشید.تلفن تماس 09121754110 می باشد.

برای اقدام به نصب ایزوگام باید به چند مورد توجه ویژه داشت :

  1.  نصب در هنگام بارندگی نباشد.
  2. قبل از نصب، لوازم اضافی از پشت بام برداشته شود.
  3. ایزوگام باید در سطحی تمیز و بدون گرد و خاک نصب شود.
  4. سطح نصب ایزوگام کاملا خشک و بدون نم باشد.

با رعایت نکات بالا ایزوگام با بهترین شرایط نصب می شود و کیفیت اجرا بالا می رود. ایزوگام هایی که در بازار وجود دارند به دو نوع تک لایه پلی استر ( ظریف و قابل انعطاف ) و دو لایه تیشو و پلی استر ( ضخیم و مستحکم ) تقسیم می شود. هر دو این عایق ها می تواند از لایه پوششی خاصی بهره ببرند و ما باید با توجه به نیاز ، عایق مورد نظر خود را انتخاب کنیم. در صورتی که کف دستشویی نیاز به عایق داشته باشد پیشنهاد می شود از عایق بدون لایه آلومینیومی استفاده شود و در صورتی که هدف سقف خانه است و محل خانه در جایی است که نور خورشید به صورت مستقیم می تابد برای جلوگیری از جذب شدن نور توسط خود عایق بهتر است از نوع روکش دار استفاده شود. روی هر رول با فاصله دو متر نشانه هایی مانند مقاومت در مقابل اشعه ماورا بنفش ,میزان نفوذ پذیری رطوبت و میزان انعطاف در سرما و ... درج شده است، زیرا  استاندارد هر عایق رطوبتی با توجه به آب و هوا محل متفاوت است و برای اطلاع مصرف کننده ذکر شده، تا بتواند انتخاب درستی داشته باشد.