بهترین زمان برای اجرای ایزوگام در انواع سطوح ساختمان ها : در هوای مرطوب و بارانی، سطح زیر کار ایزوگام نم خواهد داشت بنابراین در صورت اجرای آن، ایزوگام به طور کامل به سطح زیرین متصل نمی شود و با بارندگی‌ های بیشتر، حتی آب در زیر آن جمع خواهد شد؛ لذا کارکرد آن برعکس چیزی می‌شود که انتظار داشتیم. بنابراین بهتر است در شرایطی که هوا مرطوب و بارانی است ایزوگام را نصب نکنید.

بهترین زمان برای اجرای ایزوگام در انواع سطوح ساختمان ها

به طور کلی، ماه ‌های خشک مانند مرداد، شهریور و مهر بهترین زمان‌هایی است که می‌توان ایزوگام دلیجان را به خوبی اجرا کرد. زیرا در این ماه‌ها هوا گرم و خشک است؛ بنابراین رطوبتی در سطح زیر کار وجود نخواهد داشت و از طرفی به دلیل دمای بالای هوا ایزوگام به خوبی به سطح مورد نظر می‌چسبد بنابراین کیفیت و دوام سطح نهایی ایزوگام شده بیشتر خواهد بود. مناسب‌ترین بازه دمایی برای نصب ایزوگام بین 10 تا 40 درجه است. عایق ‌کاری نباید در دمایی کمتر از 4 درجه سانتی‌گراد انجام شود چرا که ممکن است شکل‌ گیری لایه به طور کامل صورت نگیرد؛ از طرفی با کاهش خاصیت الاستیکی قیر، امکان ترک برداشتن لایه‎ها وجود خواهد داشت. شرکت گوهر ابنیه پایتخت تنها مجموعه ای هست که شما مستقیم با ایزوگام کار تماس می گیرید و از مشاوره های نصاب و قیمت های هر نوع ایزوگام های دلیجان آگاهی پیدا می کنید، شرکت ما این افتخار را کسب کرده که ایزوگام کار های مهارت بالا را به این مجموعه دعوت کرده و به مشتریان محترم خدمات نصب ایزوگام در تهران کرج و سایر شهرهای شمالی کشورمان توسط اکیپ ماهر و استاد کار حرفه ای را پوشش دهند. قیمت ایزوگام با نصب و اجرا در سطح مورد نظر شما، در تهران و کرج و ... به متراژ پشت بام و یا سطح ساختمانی مورد نظر شما عزیزان، بستگی دارد. برای اطلاع از فروش محصول ایزوگام گیتی گستر دلیجان و سفارش نصب آن با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

بهترین زمان نصب ایزوگام بهترین زمان نصب ایزوگام, ایزوگام گیتی گستر دلیجان

در اجرای ایزوگام اطراف هواکش و دودکش‌ها عایق‌کاری باید به طریقی انجام شود که به پوشش بام صدمه‌ای نرسد. عایق‌ کاری روی لوله ‌های یکسان نبوده و اگر لوله گرم باشد مثلا دودکش بخاری و شومینه، قبل از عایق‌کاری لایه‌ای از سیمان در اطراف لوله اجرا می‌شود. برای اطمینان از چسبیدن ایزوگام، لبه و انتهای عایق مجددا حرارت داده شده، با یک قشر قیر مذاب بر روی سطح کار چسبانده می‎شود. باید دقت کرد که بین سطح و عایق هواگیری انجام شود. همچنین انتهای رول توسط ماله به سطح کار جوش داده می‎شود که البته بهتر است برای این کار ماله را گرم کرد.