کارایی چسب های درزگیر قیری آیرو FRS در مخازن ذخیره : ماستیک FRS محصول ماستیک قیری گرم اجراء نوعی الاستومر بر پایه لاستیک بیتومن رابر است و برای پر نمودن و آب بندی درزهای انبساط و اجرایی مورد استفاده قرار می گیرد. این ماستیک برای اجرا می بایست تا حالت روانی و سیالیت حرارت داده شده و در درزهای افقی و عمودی مورد استفاده قرار گیرد ماستیک آیرو لاستیک FRS ماده ای است یک جزئی که بر پایه کولتار و پلیمر تولید و بصورت گرم درون درزهای انبساط افقی و عمودی اعمال می گردد. ماستیک آیزو لاستیک FRS در برابر سوخت ها و مواد نفتی دارای مقاومت بسیار بالایی بوده و از قدرت چسبندگی بالائی برخوردار است.

کارایی چسب های درزگیر قیری آیرو FRS در مخازن ذخیره

ماستیک دو جزئی بهترین و شاید حتی رایج ترین روش برای آب بندی مخازن آب می‌باشد. البته نه فقط برای مخازن آب به طور خاص، بلکه حتی استخر ها یا حتی سد ها. این درزگیر بسیار منعطف است و همچنین از دوام بسیار بالایی برخوردار است، به همین دلیل در همه جا کاربرد دارد، از سقف و بالکن ها یا حتی پارکینگ گرفته، تا اتوبان ها. یکی از اصلی ترین دلایل استفاده از ماستیک دو جزئی این است که مقاومت بسیار خوبی در برابر انواع آب ها (از جمله فاضلاب یا حتی آب دریا) دارند و همچنین عوامل جوی تاثیر زیادی بر روی ماستیک دو جزئی نمی‌گذارند. یک عامل دیگر که باعث شده است استفاده از ماستیک زیاد شود، این است که قادر است به بسیاری از اجناس مورد استفاده محبوب در صنعت راه و ساختمان (مثل چوب و بتن) به خوبی بچسبد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

چسب قیری ماستیک آیرو FRS چسب قیری ماستیک آیرو FRS, عایق درزگیری سطوح مختلف

موارد مصرف ماستیک آیرو FRS :

ماستیک آیرو لاستیک FRS جهت آب بندی و پر کردن درزهای انبساط و سطوح در موارد ذیل کاربرد دارد :

  • سطوح پروازی و فرودگاه ها.
  • صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی.
  • کف پارکینگ ها و پمپ بنزین ها.
  • کف انبار و کارخانجات صنعتی که در عرض آلودگی های نفتی قرار دارند.

مزایای ماستیک آیرو FRS :

  • در برابر سوخت ها و مواد نفتی کاملا مقاوم است.
  • در برابر آب دریا و شرایط جوی مقاوم می باشد.
  • دارای چسبندگی بسیار عالی بروی اغلب سطوح می باشد.
  • بعد از اجرا به سرعت سفت می شود.

شرکت گوهر ابنیه پایتخت اجرای درزگیری در تمام مناطق ایران با بهترین کیفیت تایید ناظرین و با افراد مجرب که این شرکت سازنده دستگاه های درزگیر آسفالت با تکنولوژی روز و بهترین مواد انگلیسی و آپشن های بروز جهت بهبود در کیفیت کار و سرعت عمل، آماده ی همکاری در پروژه های درزگیری با قیمت مناسب می باشد.