نصب روکش بیتوپلاست S1 ضد حلال FRE در پمپ بنزین : روکش بیتوپلاست ماده ای است دو جزئی که بر پایه رزین های کولتار و هاردنر تولید می گردد . این روکش بیتوپلاست در مقابل انواع سوخت ها و مواد نفتی دارای مقاومت بسیار عالی بوده و از قدرت چسبندگی بالایی بر روی سطوح بتنی و آسفالت برخوردار است .

نصب روکش بیتوپلاست S1 ضد حلال FRE در پمپ بنزین

بیتو پلاست نه تنها باعث استحکام و حفاظت مناطق روکش شده می شود بلکه به هیچ وجه مسموم کننده  و قابل اشتعال نمی باشد . از روکش بیتو پلاست در سطوح پروازی فرودگاه ها پارکینگ ها و تعمیر گاه ها و بطور کلی در مناطقی که ریزش بنزین یا روغن و مواد سوختی و همچنین لوله های فاضلاب استفاده می گردد . روکش بیتو پلاست به طور متوسط باید 30 روز بعد از ساخت سطوحی که با مخلوط های گرم احداث می گردد انجام شود. چنانچه روکش بیتو پلاست در هوای گرم انجام گردد بهتر است سطح مورد نظر کمی مرطوب باشد. در بهترین شرایط سطوح روکش شده توسط امولسیون بیتو پلاست پس از 12 تا 16 ساعت آ‎ماده پذیرش ترافیک می باشد در مواردی که امکان بارندگی می باشد از مصرف آن خودداری گردد و معمولا  4-3 ساعت بعد از مصرف بارندگی تاثیری بر آن نخواهد گذاشت. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

روکش بیتوپلاست ضد حلال روکش بیتوپلاست ضد حلال, عایق قیری s1 کف پمپ بنزین

موارد مصرف : روکش بیتوپلاست جهت پوشش سطوحی که در معرض مواد نفتی قرار دارند مورد استفاده قرار می گیرد :

  •  سطوح بتنی و آسفالت اپرون فرودگاه ها.
  •  سطوح بتنی و آسفالت صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی.
  • کف پارکینگ ها و پمپ بنزین ها.
  • کف انبار و کارخانجات صنعتی که در معرض آلودگی های نفتی قرار دارند.
  • سطوح پروازی ،فرودگاه بخصوص در بخش توقف و تعمیرات تجهیزات پروازی.
    ● سطوح تعمیرگاه ماشین آلات سبک و سنگین که در معرض ریزش انواع حلال ، روغن و مواد آلیفاتیک است.
    ● لوله و اتصالات فاضلاب و کندانس که در معرض محیط های بشدت اسیدی و یا قلیایی قرار می گیرند.
    ● سطح پمپ بنزین ، پالایشگاه و محل های در معرض ریزش سوخت و حلال.
    ● عایق رطوبتی برای کلیه سطوح بتنی، فلزی و آسفالتی که در معرض آسیب مواد شیمیایی قرار دارد نظیر مخازن، کانال ها.

سطوح آسفالت و بتنی که بطور مداوم در معرض حرارت خورشید و تغییرات جوی می باشد به سرعت فرسوده ، آب به داخل منافذ آن نفوذ و پس از یخ زدگی ایجاد شکستگی و یا فعال سازی ترک شده و همچنین ریزش انواع حلال و روغن این سطوح را دچار فرسایش شدید می کند. امولسیون بیتو پلاست با ایجاد پوشش غیر قابل نفوذ بر روی سطح از نفوذ آب ، انواع حلال و روغن و اکسیده شدن جلوگیری می نماید.در هوای گرم روان نمیگردد و در سرمای زیاد حالت الاستیک خود را حفظ کرده و به هیچ وجه نمی شکند. روکش بیتو پلاست عمر آسفالت را زیاد کرده و مخارج نگهداری آن را پایین آورده و در نتیجه مهمترین عامل صرفه جویی اقتصادی می باشد. امولسیون بیتوپلاست باعث استحکام و حفاظت روکش آسفالتی ، بتنی شده و به هیچ وجه مسموم کننده و قابل اشتعال نمی باشد.