اجرای عایق کاری موتورخانه و لوله کشی های ساختمانی : عایق کاری موتورخانه شوفاژ و سیستم های حرارتی دیگر بیشتر به منظور کاهش تلفات گرما و به تبع آن کم شدن مصرف سوخت انجام می شود. منبع دوجداره و کویل دار موتورخانه , کلکتور موتورخانه و لوله های آب و شوفاژ از مواردی هستند که شوفاژخانه عایق می شوند. عایق کاری موتورخانه معمولا و به طور سنتی با پشم شیشه , مل و ماستیک و کرباس و رنگ آمیزی صورت می گیرد. اخیرا عایق های الاستومری و پلیمری که به بازار ارایه شده به علت کارکرد مناسب و اجرای آسانتر تا حدودی توانسته در صنعت عایق کاری موتورخانه و لوله کشی رواج پیدا کند.

اجرای عایق کاری موتورخانه و لوله کشی های ساختمانی

جنس این عایق ها بیشتر از EPDM و پلی اتیلن می باشد. ضریب انتقال گرمایی بهتر , مقاومت و انعطاف بیشتر نسبت به پشم شیشه و پشم سنگ از مزایای عایقهای پلیمری می باشد. عایق کاری منبع انبساط پشت بام نیز در کاهش هدر رفت انرژی بسیار مفید است. به طور تقریبی می توان گفت که با معادل قیمت عایق کاری یک موتورخانه, در طول کمتر از شش ماه هزینه آن از طریق صرفه جویی در مصرف گاز جبران شود و شما این عایق کاری را تا چندین سال همراه خواهید داشت. عایق حرارتی به ماده یا ترکیبی از چند ماده گفته می­ شود که نرخ انتقال حرارت را کاهش دهد، این عایق­ها تا اندازه زیادی از هدررفت گرما جلوگیری می­ کنند. از آنجا که هدف اصلی عایق­ کاری کاهش انتقال حرارت است عایق ­ها باید ویژگی­ های مناسبی در کاهش نرخ انتقال حرارت به طریق هدایت، همرفت و تابش داشته باشند. نکته مهم که در انتخاب عایق باید بدان توجه کرد میزان مقاومت حرارتی عایق است که هرچه بالاتر باشد حرارت کمتری از خود عبور می ­دهد. پس پیش از توجه و انتخاب ضخامت عایق باید به ویژگی مهم مقاومت حرارتی توجه و مناسب­ ترین عایق انتخاب شود.

عایق کاری موتورخانه عایق کاری موتورخانه, اجرا یانواع عایق لوله

عایق کاری حرارتی در حال حاضر عایق کاری حرارتی و برودتی یکی از الزامات اولیه ساخت و ساز محسوب می شود عامل مهم ارزش گذاری ساختمان. فرقی نمی کند شما ساختمان در حال ساخت دارید یا اینکه در ساختمان آماده سکونت زندگی می کنید؛ به هر کیفیت برای ذخیره سازی گرمای خانه در زمستان و سرمای خانه در تابستان به عایق های حرارتی و برودتی نیاز مبرم دارید. به طور معمول عایق های حرارتی برای کف، سقف، دیوار، لوله های گرمایشی و سرمایشی، کانال های هوا و هر جایی از ساختمان که نیاز به عایق کاری داشته باشد،کاربرد دارند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.