اجرای مایع آب بندی عایق کاری رطوبتی در استخرها : آب بندی استخر مهمترین قسمت ساخت استخر و اخذ نتیجه نهایی مطلوب برای صاحبان استخر می باشد. با توجه به اهمال کاری و عدم اطلاع از روش دقیق ساخت استخر توسط سازندگان منابع آب که عمدتا بناها و پیمانکاران ساختمانی می باشد در مرحله آبگیری استخر مشاهده می شود استخر شدیدا با افت میزان آب مواجه می گردد که به عدم استفاده از مواد آب بندی استخر هنگام ساخت و بعد از اتمام مرحله ساخت استخر می باشد.

اجرای مایع آب بندی عایق کاری رطوبتی در استخرها  

بعضا مشاهده شده است که پیمانکاران جهت رفع مشکل آب بندی استخر اذعان نموده اند که اگر استخر رنگ شود و با رنگ استخر پوشش داده شود مشکل آب بندی استخر مرتفع می گردد که کاملا باور اشتباه و دور از دسترس می باشد. چرا که رنگ استخر صرفا جنبه تزئینی و دکوراتیو داشته و هیچ ارتباطی بین رنگ استخری و آب بندی استخر وجود ندارد. با توجه به عدم انجام مرحله آب بندی استخر توسط رنگ استخری آب درون استخر از منافذ ریز وارد بافت بتنی و سیمانی استخر گردیده و علاوه بر پوسته نمودن رنگ استخری منجر به شسته شدن سولفات و مواد آلی در بتن و سیمان می گردد که به مرور منجر به شکست سازه استخر و صدمه اساسی به ساختار فیزیکی استخر می شود. عایق رطوبتی MCI یکی از محصولات آب بندی پر کاربرد در صنعت ساختمان می باشد. این عایق رطوبتی یک ماده آب بند دو جزیی پلیمری بوده که بر پایه رزین های پلیمری تولید شده و حاوی نانوذرات آب بند هم می باشد. این محصول که یک عایق رطوبتی نانو نیز محسوب می شود، که قابلیت اجرا بر روی انواع سطوح سیمانی، بتنی، گچی و آجری را دارد. از آنجایی که برای نصب و اجرای این عایق رطوبتی بر خلاف سیستم ­هایی نظیر ایزوگام و قیرگونی نیازی به مشعل و گرم نمودن وجود ندارد، از این عایق رطوبتی میتوانید به آسانی در عملیات بازسازی ساختمان استفاده نمایید. اجرای این عایق رطوبتی بسیار ساده بوده و پس از اختلاط دو جزء پودری و مایع، می توانید آن را با یک قلمو و یا غلطک رنگرزی بر روی سطوح مورد نظر اجرا نمایید.

مایع آب بندی استخر مایع آب بندی استخر, انواع مایع عایق کاری استخرها

برای اجرای دو دست از این عایق رطوبتی با ضخامت در حدود ۲ میلی متر تقریبا 1/5 کیلوگرم در هر مترمربع عایق رطوبتی مصرف می­ شود. نوع الیاف دار این عایق رطوبتی با کد تجاری RCI می ­باشد که با داشتن الیاف پلی پروپیلن دارای مقاومت کششی بیشتری نسبت به عایق رطوبتی MCI می باشد. معمولا عایق رطوبتی الیافدار RCI را جهت آب بندی پشت بام، آب بندی روف گاردن، آب بندی فلاورباکس ها و آب بندی مخازن آب و استخرها پیشنهاد می دهند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.