عرضه انواع عایق پشت بام ارزان قیمت در کرج و حومه : عایق ارزان پشت بام نانویی با وزن کم و بدون تخریب پشت بام ، عایق کاری نانویی بدون نیاز به حلال و رقیق کننده ،عایق کاری بدون کثیف کاری ، وزن کم عایق توسط مجموعه گوهر ابنیه پایتخت اجرا می شود. عایق نانویی با کیفیت در پشت بام و انواع سقف و روف گاردن (بام سبز) با محصول عایق رطوبتی پلیمری نانو که عمل آب بندی و عایق کاری نانویی درجه یک روی انواع پشت بام و دیوار و کار رنگ و عایق را به طور همزمان بدون هیچ گونه رنگ پریده شدن ، بدون پوسته پوسته شدن ، بدون سنگین کردن سازه انجام می دهد.

عرضه انواع عایق پشت بام ارزان قیمت در کرج و حومه

عایق رطوبتی نانو تولید شده از مواد پلیمری با فناوری نانو که رشته ای از دانش کاربردی و فناوری است ، تحول عظیمی در صنعت ایزوگام ایجاد کرده است. فناوری نانو در تولید ایزوگام و تولید عایق رطوبتی نانو و با ترکیب شدن مواد مختلف در زیر سطح های مولکولی و در مقیاس نانومتر و همچنین با ایجاد پیوندهای دوار پلیمری هواگذر و بر اثر تاثیراتی که روی سطح می گذارد باعث افزایش طول عمر عایق رطوبتی نانو می گردد و به همین علت عایق رطوبتی نانو از نظر اقتصادی هم به صرفه است و هم طول عمر زیادی دارد. عایق رطوبتی نانو بر عکس ایزوگام هیچ لایه ای را روی سطح ایجاد نمی کند بلکه جذب موادی می شود که قابلیت جذب آن را دارند و پس از جذب شدن به مواد ، جزیی از ساختار آن سطح می شود ؛ علاوه بر اینکه سطح را در مقابل رطوبت و گرما مقاوم می کند در مقابل هر ضربه ای سطح را مقاوم می سازد. اگرچه ایزوگام باعث افزایش وزن سطح می شود ولی عایق رطوبتی نانو وزنی را به سطح اضافه نمی کند و به مراتب عایق رطوبتی کارایی بیشتری نسبت به ایزوگام دارد و علاوه بر آن خیلی سریع تر ، سبکتر ایده آل تر و ارزان تر است و مهم تر از همه اینکه فناوری نانو به کار رفته در نانو عایق رطوبتی بام برای طبیعت و محیط زیست هیچ خطری ندارند.

عایق پشت بام ارزان عایق پشت بام ارزان, بهترین عایق نانو بام

برای خرید عایق رطوبتی ارزان در گام نخست باید به شرکت های تولید کننده و همچنین شرکت های وارد کننده سر زد. هر کدام از این شرکت ها انواع گوناگونی از محصولات خود را در فصولی از سال، ارزان تر به فروش می رسانند. اگر به این شرکت ها دسترسی وجود ندارد، می توان به نمایندگی های آنان در سراسر کشور مراجعه کرد. این نمایندگی ها در کنار پخش و توزیع محصولات شرکت، در کار فروش آن ها هم هستند. شما عزیزان می توانید جهت اطلاع از قیمت ها، آشنایی با محصولات آب بندی بام و همچنین چگونگی ثبت سفارش با مشاوران شرکت گوهر ابنیه پایتخت در تماس باشید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.